« Föregående · 2884705 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Heyerdal: jag såg en svart Ford kombi stripad med MoDo-loggor i södra Stockholm idag. Någon som vet vem eller varför?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Absolut! Den var mycket god! Fick 2 st nya halsdukar också!
Sv: Silly season
Smurfen: Precis den korta intervjun sa absolut inget, dock att han har kontrakt med Luleå.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Borde inte Hinken kolla med Emil Larsson.
Bra storlek, Rivig och kan nog producera bra på HA nivån.
En perfekt kille att sätta i 3: e linan.
Rutinerad och bra stöd för Gästrin och C.N.
Och här kommer poängen han har spelat med Carl Mattson förut .. i Luleå!
Men det skulle kunna funka med att han byter plats med M.C och Svetlikoff får Linus och Emil som yttrar,
Då blir det SHL tyngd i den kedjan!
Och får Hinken in A.L så finns det en till koppling där...😁
Borde inte Hinken kolla med Emil Larsson.
Bra storlek, Rivig och kan nog producera bra på HA nivån.
En perfekt kille att sätta i 3: e linan.
Rutinerad och bra stöd för Gästrin och C.N.
Och här kommer poängen han har spelat med Carl Mattson förut .. i Luleå!
Men det skulle kunna funka med att han byter plats med M.C och Svetlikoff får Linus och Emil som yttrar,
Då blir det SHL tyngd i den kedjan!
Och får Hinken in A.L så finns det en till koppling där...😁
+ 5
Sv: Silly season
En kortare intervju med Albin Lundin i dagens ÖA om hans framtid , man blev inte så klokare precis över denna intervju förutom att han försäsongs tränar med Luleå än.
Har lite svårt att kopiera länken
Har lite svårt att kopiera länken
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Nu kör vi. MoDo har fattat grejen nu. Killar med skägg.
+ 1
Sv: Silly season
Lena Drake: Kul att ni gick upp. Gillar AIK också. MoDo får kötta sig tillbaka. Janne G hakar på året efter.
+ 1
Sv: Silly season
Costanza: Om jag finge välja skulle några lag som jag inte känner något för kunna åka ner de kommande åren, som Örebro, Linköping, Malmö. MoDo, Gnaget och Löven får gärna åka upp. Försöker hålla koll på Hockeyallsvenskan lite allmänt nu. Kommer kanske skifta favoriter fram och tillbaka under säsongen. Beror nog lite på hur mycket det filmas och gnälls haha. Hur mycket gnäller MoDos spelare och tränarstab? Ska jag överge skeppet redan nu för att slippa allergichock?
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Förlängde mina 2 säsongskort dagen dom släpptes! Jag var på plats i kön utanför arenan!
+ 5
Sv: Silly season
Janne G: Vad tror du om Fitz? Han var läskig mot oss, så skulle tycka att det vore kul om han värvades till MoDo, som jag i första läget valt att hålla koll på nu när Djurgården gått upp. Gillar ju Hockeyallsvenskan, vill fortsätta vara insatt. Skulle gärna se att ni gick upp också, vill se derbyn i Globen, ju!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så där ja , då är Ståplatskort inköpt !!
Hoppas fler har hängt på eller kommer att gör det !
Arenan skall färgas rött till hösten också 💪💪
Hoppas fler har hängt på eller kommer att gör det !
Arenan skall färgas rött till hösten också 💪💪
+ 3
Sv: Silly season
Costanza: Tror vi kommer vinna med Modano som back i första femman bara inte JKK är domare. Efterfesten och förfesten blir hos Småland
+ 1
Sv: Silly season
Janne G: Jag räknar alltid med er tunga svin. Älskar griseri från Solna. Vill ju inte slåss med er men kanske vi kan mötas i en innebandymatch? DIF och TIK får väl vara med också. Hälsenor kommer ju att ryka.
Sv: Silly season
Costanza: 😄vi håller på att köpa in en hel hop med tunga svin, Lasse Johansson släpper inget till hockeynews aka djurgårdsbladet, i onödan , vi jobbar under radarn , räkna med oss🐀🐖
+ 1
Sv: Silly season
Silly: MoDo kommer inte spela i egen zon nu när Victor Olofsson kommer till oss.
+ 3
Sv: Silly season
Costanza:
Den här killen har nog Hinkwn koll på!
3 år i Colorado...
Det bli ingen fortsättning i Malmö..
Den här killen har nog Hinkwn koll på!
3 år i Colorado...
Det bli ingen fortsättning i Malmö..
+ 1
Sv: Silly season
Heyerdal: Hoppas det är Hugo som vill sponsra o kliva in igen, dock inget ont om SSK
Sv: Silly season
SPOODI: Ssk får stort tillskott av Maurio och någon miljardär, låst artikel i AB, vilken stjärna har de lagt bud på ?
Sv: Silly season
Janne G: Hjärndöd ledning som väljer att släppa bellerive. Fitz kanske lämnar med ju
Sv: Silly season
{10837}: vi har behållit dem vi ville ha, förutom nord som snart skriver på, erkamps , bellerive , Zetterberg , Stålberg, valde vi släppa,
+ 1
Sv: Silly season
Costanza: Vi lär vinna många matcher kommande säsong, känns bra såhär en månad innan sillen o potatisen ska inmundigas. Fast lär dyka upp ett par presenter till innan dess. Tomten Hinken är en god människa. Han och Karlin kan allsvenskan!
+ 1
Sv: Silly season
steveroper: Puffe2-Olli förstår Dej. Finns bromsmedel, antingen medlems-skap i MoDo eller Warfarin. Valet är fritt
+ 2
Sv: Silly season
{9742}: Sorry, jag är gammal och dement. Trodde på riktigt att jag var i Timråboken och postade ett inlägg riktat till Costanza 😂😂😂
+ 3
Sv: Silly season
steveroper: Skärp dej! Lovar att vara ödmjuk när vågskålen vänder. Jämfört med traumat när vi åkte ur 2016, känns detta mer som en kul säsong där vi återigen blir vinnande lag. Värre för andra....
+ 7
Sv: Silly season
steveroper: Lille man. Timrå åker snart ut. Konkurs. Ni lever på en tunn lina, så håll igen käften ;-)
+ 7
Sv: Silly season
Costanza: Ser att ni är överlyckliga eftersom hinken äntligen värvar. Och att ni drömmer om supervärvningar som Lundin men att det nästan är för mycket begärt med tanke på vilka kanoner ni signat hittills. OCH hugger på Fritzelgärhard...
Ni är sannerligen tillbaka på er rätta nivå 😂😂
Ni är sannerligen tillbaka på er rätta nivå 😂😂
+ 2
« Föregående · 2884705 · Nästa »
Sen ska jag åka genom Södermalm i Stockholm och skrämma livet ur alla veganer! 😀