Tarasov: Ja hyfsat, missade på köp men klarade mig tack vare halvgardering. En poäng i från att sätta poängen. Rätt på Ranta och Lehtinen, grov miss på Woods. Just Brickley är väl subjektivt men får ändå sägas vara en positiv överraskning
KB: Gissar, helt utan att veta hur det går till, att Karlin och Hinken ska sammanställa material till exit samtalen också. Vilket när det handlar om +20 pers inte görs på en dag direkt. Och just Karlin kan ju faktiskt ha förtjänat nån dags ledig också. Än om jag tror han har svårt för sånt.
Costanza: Där sa du nåt, gällande NHLers. I och med att Växjö heter Lakers, borde inte MoDo heta MoDo NHLers med tanke på alla NHL-stjärnor vi fostrat? Samtidigt som vi kopierar NHL-loggan lite så den blir mer MoDofierad🤔 Så får vi vår nya logga på plats av bara farten. Tål att tänkas på tycker jag dårå!
Tarasov: Håller helt med om det. Inget tack, ingenting om säsongen, ingen avtackning av spelare som dom redan vet ska lämna. För det är många som redan fått beskedet.
TickledDonkey: avgörande målet 40 sek från visslan, Eltonius stoppade en puck bakom målet sen skickade han den till en Östersundspelare vilket blev upphov till 3-2.
Idag är det 5 år sedan jag träffade min fru. Hon var ingen hockey fantast och kollade hon så ville hon se Skellefteå. Redan första dagen var jag nära på att vända vid dörren. Men vi höll ihop, mycket bråk och tjafs och irritationer mellan glädjevaren. Vi har fått 2 barn och därav 2 Modo pipmuggar som är fan dom bästa pipmuggarna som finns! Idag är frun nästan mer modoit än jag. Hon tjatar på att åka till Hägglunds och titta på hockey typ varje dag. Så, Från en modoit till 4st idag. Det finns hopp om mänskligheten att människor har lite Modo hjärta inom sig. Det är upp till oss att dra fram den!
TickledDonkey: Han var ju en bra värvning för allsvenskt spel i Modo men svårt att se honom i Shl. Är nästan mer sugen på att vi tar tillbaka Tex som gör det bra i Nybro. Då vet vi vad vi får.
Costanza: Lite kul, speakern i Östersund rabblade precis ett lottnummer . " Du med denna lott har vunnit....en överraskning", haha.
Nu får Timråiter rätta mej, men var det inte matchens sponsor som delade ut pris på lotteri hos Er, och priset var ett lass grus(typ 6 eller 12 ton kanske). Bor man i lägenhet är det inte så kul att komma hem med den vinsten