Koff: Vi får ses på Rött Bar på Berghem. Massor av studentskor som George kan titta på. Några går hem direkt när jag stirrar på dem 20 minuter i sträck. Sen finns det alltid en dam som gillar George tillbaka.
JoJo2613: luläspelarna har sillisar, därav tyngre. Nä de var fult. Sorry. Nä men dom är väl längre spelarna i finnulä. Men nya tag i andra o så går vi för ett guld! Det iaf bra stämning här. Några groggar har nog smekt strupen hos flertal :D
Sigge: Att Modo skall ta en match är inte speciellt sannolikt, i Modos fall handlar det mer om att lyckas göra ett mål. Ligan bör kanske ta sig en funderat varför 1 köpelag dominerat sedan dom blev till, rent sportsligt är ju SDHL meningslöst. Lite som F1 är just nu, man vet att Max kommer vinna alla race om inte bilen exploderar, blir ganska trist
Sigge: Sitter på plats. Backsidan måste tuffa till sig. Annars har dom ju fart. Det bara hålla i det och tänka på defensiven mellan varven så kommer de här gå mot Finnuleå.
{10015}: Kan Modo sno en match i denna matchserie så är det en bragd, Luleå/Finland är överlägsna alla lag i ligan och har väl knappt förlorat mer än 5 matcher senaste 5 åren!
Janne G: Ni har två grymma målvakter, rejäl tyngd/grit i laget och ett helt gäng med spelare som antingen kan sätta den i kryllan eller böka in den framför kassen. Tror absolut ni kan gå upp i år.
Paninaro: Älskar våra damer. Är ju för gammal nu för att ragga 20-åringar på Statt, men minns ju dansgolvet då jag hade mörkt hår och pengar i fickan för en rom och cola.
{5647}: Nej man behöver inte vara en raket på skridskorna men Hutch är ingen Sundström, om man säger så. Han är en tung pjäs som är stark framför kassen men skulle nog säga att typ Trevor Cheek är minst lika bra. Ingen av de skulle nog klara SHL. Då tror jag mer på Karlskogas unga norrman som är väldigt smart och skicklig, och borde vara SHL-intressant, trots sin långsamhet.
Janne G: Bra lagbygge för ett slutspel. Nöff, Nöff! Älskar tunga ärliga tacklingar. MoDo har väl släppt det där, men då är det ju kul att kunna ta rygg på Janne G, Trock och Bagenda.
Costanza: Fan du är fört kort då! Väx på dig! Vikten är de inget fel på ;) Jag däremot är en som inte äns klara lättvikten, 192/95. Skulle behöva 10 kg till. Men de kommer till sommaren med några flak Norrlands 😎
Costanza: vi plockar fram lite tunga grisar och tar det därifrån, vår chans, bra målvaktspel, enkelt försvarspel med struktur, tunga grisiga framåt , några snipers, zion Gynge , Trock och någon fler
Costanza: Han ska inte släppa några vikter! Han ska bara öka vikterna nu under försäsongen! Men jag tror han kommer att växa. Nu vet han vad som gäller och han kommer nog lägga om träningen i sommar. Ska upp till Lycksele i sommar några gånger. Ska se till att han inte ligger på köksslafen hos päronen! 😈
Costanza: Åh fan, ja men då är han en nobody! Jäkla slödder som tror han är en stjärna. Hade foppa varit omklädningsrummet så hade han suttit tyst som en 16-åring bland storstjärnor.
Hitta topp centrar är inte svårt, svåra är att hitta en center som är en ledare.
Framnäs: Hoppas att Rundblad lyfter. Måste ju säga att det inte är lätt att leda storklubben MoDo en första säsong tillbaka i SHL när han inte lirat i ligan på länge heller. Den har blivit mycket bättre. Hoppas några vikter släpper från hans axlar kommande säsong.
Gosse!
Ni har ju 6 fingrar, ni borde kunna räkna? :p
Nä skämta bara.
Nä vi har 1 match till hemma minst!
H,B,B,H,B,H,B