F: Hur gjorde ni för att vinna mot HV så enkelt? Sist vi va där förlorade vi med 10-1 MK: Enkelt, gör fler mål, låt dom trötta ut sig och det bästa tipset jag kan ge är att vara bättre. F: Någon taktisk inflik du vill göra? MK: Dom har så jäkla dåliga målvakter, skjut så mycket ni kan. När ni vunnit sen kan du hälsa Nubben från mig!
SPOODI: Har drivit tesan ända sen dom började med det här upplägget att det lag som vinner första matchen kommer vinna serien. Blir så oerhört tufft mentalt om man förlorar första.
Majbrasan: Ja inte är det här nå jobbigt att kolla på. Idrott är ingen jävla lattjo lajban! Det är tufft och inte alltid rättvist. Spyr på det Kinnvall sa idag. Åååh så synd om mig fan håll käften!
Sigge: Tror HV behöver åka ut och lära sig scouta med liten börs. Samt att hv publiken uppskattade nog inte lika mycket som vi när man blev klar för shl.
{10522}: Men fattar in riktigt hur han kan ”skriva på” Örebro i februari när han har kontrakt till -28 med Oskarshamn. Ger ju inte bra signaler precis.
Sigge: Alltså att vi slapp kval!. Så jävla stolt över Modo hockey denna säsong! Allsvenskt lag + 2 finnar fixade detta! Helt sjukt! Så fort jag tänker på de så får jag orgasm. En ren njutning i livet!
modomille: Tycker mest att har man den budgeten på spelare och köpt sönder sitt lag år efter år så tycker jag inte heller att man har i SHL att göra.. Hade jag fått välja hade båda fått åka ner samt Leksand
Filander ringde ju Karlin igår.
F: Hur gjorde ni för att vinna mot HV så enkelt? Sist vi va där förlorade vi med 10-1
MK: Enkelt, gör fler mål, låt dom trötta ut sig och det bästa tipset jag kan ge är att vara bättre.
F: Någon taktisk inflik du vill göra?
MK: Dom har så jäkla dåliga målvakter, skjut så mycket ni kan. När ni vunnit sen kan du hälsa Nubben från mig!