{5647}: Jag är sjukt ointresserad av natur i allmänhet och er i synnerhet. Ingen fjällstation direkt. Det är mer staden och folket. Inavel och enögt i nedstigande led på varje person.
Greg P: Right back to you säger jag då. Vet inte vad det är men så fort jag är i Umeå blir jag deprimerad. Många säger att det är ”mysigt” men det är något med skiten som får det att kännas instängt. Tror det är ån kontra viken.
Greg P: Jo, det är en av era mindre klädsamma grejor. Ni är så sjukt avundsjuka på vacker natur och bra hockey. Ett dyngdike och opera, vad är det liksom?
{10015}: Håller dock med Bogren. Växlade över till den matchen och den utvisningen domarna släppte i SSKs pp var helt sinnessjuk. Behöver man ens domare när de inte törs utföra sin uppgift.
"Efter förlängningen var SSK-tränaren Magnus Bogren rejält irriterad på domarinsatsen.
– Nu låter jag som en dålig förlorare. Men de skiter i att ta en solklar utvisning när vi spelar i powerplay, det är så dåligt av dem. Jag är sjukt besviken, säger Bogren till TV4."
{5647}: haha å man la en bet på djurgården för man fick en känsla av att löven inte skulle hålla. Ja Umeå kan man inte unna något😉 inte för att man gillar djurgården heller..
{5647}: Nä, den dryghet och framförallt dumhet som finns i Umeå har jag varnat om i 25 år och säkert JFK också, De är helt dumma i huvudet här när det kommer till hockey.
{7426}: Så länge hybris-folket från Huskvarna/Jönköping inte kan uttala bokstaven R så håller jag på Oskarshamn. Känns ibland som att HV fortfarande inte förstår att dom missade bli top 6.
Rydén som halkade in som keeper i Oskarshamn är oerhört cool.
Greenwolper: Haha, herregud han går på kassen och snubblar på alla klubbor, vad ska han göra, flyga därifrån ? Sen är det en så lös kontakt att det omöjligt kan bli något,ändå rullar målvakten runt som om han blivit skjuten, fantastiskt pinsamt!
Nä nu hoppas vi Hv vänder detta så vi slipper Oskarshamn i Shl framöver
Greenwolper: Får ändå ge Oskarshamn att de spelar bra nu i tredje. De saknar sin förstemålis och Karla borta för hela säsongen. Tänk på hur det kunnat vara med dessa två i laget.
Saleva: Jo, men det visste jag redan. Jag har som sagt aldrig sett det och jag kan aldrig tänka mig att det var medvetet heller. Det fanns liksom exakt noll poäng med att lyfta ut från isen när han tänker lägga ned pucken och byta.
Sen är det ju Big Business i SHL och inget dåligt får ju sägas om ens klubb. Äh, jag bryr mig inte om tjafs men MoDoiter är inte dumma och luktar till sig skit om de hör det, haha!