Bromé? 1(0.01 x pengen), 2(0.4 x pengen) eller 4(0.9 x pengen)? SHL’s mest mobbade spelare: 1(9 x pengen), 2(3 x pengen) eller fler än 4 gånger (0.01 x pengen)
Lulessss: Ja, nog vet jag väl det nog. Jag skrev väl inte något om den här svängen? Jag pratar såklart om framtiden - Men inte på Sellgrens villkor. Rätt enkelt att förstå.
{10522}: Nu är det väll så att spelar han inte i MoDo vill han spela i Luleå, viket borde vara förståeligt. Alltså kunde Luleå utnyttja det och sätta lite press. Så ja.
Lulessss: varför skulle vi inte vara besvikna på SellOut?
Han använde MoDo för att trissa upp sin lön i förhandlingarna med Luleå. Hade han haft ett äkta hjärta för klubben hade han kunnat vänta tills i mars och i värsta fall fått ett välbetalt kontrakt från en shlkonkurrent. (Hv kastar väl pengar på allt som rör sig t.ex).
Jesper får gärna stanna kvar uppe i Lappland tillsammans med Hedqvist.
Sigge: Varför är ni arga på Sellgren?🤣🤣 Hade ni bara varit lite bättre hade han redan varit klar för er. Inte mycket han kan göra om ni ska försöka åka ut hela hösten.
Costanza: Äsch, risken för att ni åker ur samtidigt som vi går upp är nära nog obefintlig. Ni har Karlin och vi har vår tradition. Löven är Ishockeyns motsvarighet till GAIS. Med den skillnaden att vi inte varit uppe på drygt 20år. Det är dock lika plågsamt att vara supporter. Slitas mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Kanske är detta året att gå upp. Däremot tror jag att ni är för bra coachade för att åka ur. Blir nog ni mot Malmö till slut och då kommer ni att rulla på.
{10737}: Rockwood hade nog i ärlighetens namn tillfört en del om vi enbart ser till offensiva kvaliteter. Han spelsinne är något vi i mångt och mycket saknar.
Dock verkar det ju vara något med killen som gör att han aldrig blir långvarig i någon klubb...
Tarasov: Börjar nu varje mening i Umeå med: "MoDo spelar ju i SHL". Sen får jag väl äta upp det då vi åker ur och GrönGult går upp. Tarasov får radera inlägg som fan.
Hör att Laaksonen gör sin första match för säsongen. Hoppas OP/andra obekväma lirare snappat upp det nu. På honom varje tillfälle som ges... Poängspelarna Omark och Nurmi missar troligen pga sjukdom. Med rätt inställning rullar några poäng in för oss ikväll!
{7426}: Kenttä kan börja med att bygga en toalett till damlaget. Annars kan väl tjejerna få en varm öl och kall korv efter att de gjort behoven ute i snödrivan.
Smurfen: Haha! Fan att man ska behöva bry sig om Lövens damer. Sitta ute och skita i snön är jag emot. Samtidigt är jag med dem fullt ut. Krävs att George tar tag i detta. Blir fan galen. Löventjejerna ska ha det bra. Foppa kan få ett samtal också.
På det viset få fördel.