Skulle vara skönt om vi blir helt klara innan vi får punktering. Jag antar att vi kommer att ha slut på luft när vi blir klara, synd om det redan hänt.
Bad_Brett: Haha...det jag menar är att vi har bättre alternativ i min bok. Tar hellre en motiverad Theo än O´Regan med fokus på annat. Dummare saker bör du ha hört BB? ;)
Spara pengarna på den flygbiljetten till lagfesten senare.
SKiLMY: Finländare är svårbedömda. Brynäs värvade en defensiv back (Friman) som vunnit både VM och OS, men han var en medelmåttig SHL-back. Man trodde att en spelare med hans CV skulle vara klart bättre.
Bad_Brett: Brickley är långsam och trög. Winberg beskrivs ju som bra på skridskorna och 2 vägs. Klockren ersättare om det är sant. Bra ålder och har debuterat i landslaget, det säger ju något.
Bad_Brett: Tror inte Winberg som är i en bra ålder och kommer från sin bästa säsong i karriären hade varit öppen för spel i HA så den tanken kan du nog glömma.
grimiss: Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om värvningen av Winberg. Är han verkligen bättre än exempelvis Brickley eller Berg?
Förstår såklart att det kan handla om löneanspråk, roller i laget, hur man tros passa in i spelsystemet etc. men kan inte låta bli att känna att detta är en värvning som man tänkte skulle kunna följa med ner i HA...
Heyerdal: Bra. Kan bli viktig under sluttampen på serien även om våra nygamla HA-lirare gör det kanon. Bra med lite konkurrens ändå här på slutet då vi behöver ytterligare poäng.