{10595}: Märks att Brynäs försöker vinna på ren press, funkade ju bra i match 1 så. Men Dju är betydligt mer beredda på det och inställda på att göra det grötigt. Tycker det funkar också? Inget Brynäs gör ikväll imponerar rent tekniskt.
MoDo skulle haft en Daiman Clara som andremålvakt. Eriksson Ek är ganska stor, men han är ju som ett jävla såll också. Är motståndarna bra på skjuta högt och vi bara kan spela Lassi i varje match blir det tufft.
Sitter just nu på en resturang ute på Böleäng /Teg på andra sidan Dyngdiket där dom har en Rahimi halsduk hängandes 🤮🤮 , maten MÅSTE vara god annars jäklar
Jo jag gillar ändå rapporterna på winberg, tycker det är mycket som talar för att han kommer vara väldigt pålitlig.
Som bonus kan det nog komma en del "tysta skott" från blå baserat på vad jag har sett på highlights med reservation för att det är något svårare i SHL där försvarare positionerar sig bättre och ligger rätt i skottlinjen.
Rubins var ganska svår att få grepp om inför säsongen när jag tänker efter.
Fanns inte så mycket att gå på bortsett från framgången han han hade med lettiska landslaget.
Mycket som talar för att winberg kommer vara en uppgradering.
Då har det klubbats att Kempevallens tomma yta kommer tillägnas innebandy-/badmintonfolket. Att Mattsborgen ligger 800 meter bort verkar inte spela in:
Snart matchstart mellan Finland och Sverige på sexan. Lehtinen i mål plus Ranta och Winberg. Nästan så man håller på Finland då svenska laget inte har några spelare från laget i våra hjärtan.
Padrone78: Ja du missar något annat. Efter han åker förbi pucken så glider han i snigelfart till bänken. Killen jobbar verkligen ingenting och det är därför fansen i Toronto var upprörda.
{10595}: Vad tänkte du? Det är ju avvaktande hög klubba och han skulle ju såklart kunnat ta en avblåsning. Eller jag kanske missar något annat i videon?