Dundee: Vi missar mål för att brunkarna skär av alla vinklar. Deras postionering i egen zon är perfekt och det görs inga misstag. Lite skillnad mot hur vår defensiv sett ut många gånger.
Modo-Målet: Man ser att Lassi är fokuserad när han spelar, sån sjuk skillnad mot Olle som spelar om-jag-gör-den-här-rörelsen-så-kanske-den-inte-går-in-hockey. Han är så sjukt grym
Växjö kontrollerar denna match till 100%. Vi kommer inte till något alls. Vi måste sätta nån av dom få chanser vi får för inte kommer det bli många solklara chanser mot detta lag.
jonsson: kommer komma ner till flytet. Vi kommer behöva en medstuds. Vi MÅSTE ju samlat ihop till det med tanke på tidigare matcher. Men vafan, bara 0-1 och skapligt spel mot ett av seriens bästa lag. Jag tar den.
Greenwolper: bra första period ändå förutom att vi inte lyckas få ut pucken i Bp när vi har chansen och att d bjöd på en utv som blev mål tyvärr. Men bara ut å fortsätta kriga i andra och sätta någon puck innanför ramen. Gooo modo
Greenwolper: jag har kommit in efter 5min och 0-1 ?men det hela har ju sett ut som ja inte vet jag, stormningen av bastiljen. Sköljer vi så här vinner vi. = Växjö vinner pga historik
Vi kan tydligen landa en raket på månen i direktsändning , för femtio år sedan, men vi kan inte ha en direkt sändning från en arena i Sverige. har vi verkligen kommit så långt sen dess.?
jonsson: jo nu blir det uppförsbacke och tung våt filt. MEN vi har många spelare i högform som kan bryta mönstret och panga in ett mål på individuella skills