Jag hoppas att Peter blir så fet och däst han bara kan bli. Art, Hart, Conn, Stanley - you name it. Markus får en säsong till på sig, sen får han skylla sig själv.
Bertuzzi missar ensam med målvakten med under minuten kvar av OT. Hade han nätat så vore Van div.champs. Colorado-radions kommentatorer skrek så man trodde ett tag att Bertuzzi bytt lag...
En puck går över sargen och träffar en kvinna i huvudet... Kommentatorerna säger att hon blöder och "its probably a serious cut cause the guy next to her throw his beer down on the floor to help her..."
Buffalo vände mot Atlanta 0-3 till 4-3 i sista peroiden. Starkt. Tampa bay vann med 2-1 över Montreal. Pittsburgh vände också i 3:e över Carolina. 3-2. Lintner gjorde 2-2. Anaheim leder med 1-0 mot Dallas. 5 min kvar av 2:a. San Jose leder med 1-0 mot Calgary efter 1 period.
Vancouver gör 2-1 i pp. Sami Salo. The Twins get the assists...
Buffalo - Atlanta 0-3. 2 p spelade. Tampa Bay - Montreal 1-2. 4 min i 3:e p. Columbus - Minnesota 3-0 i början på 3:e Pittsburgh - Carolina 1-2. Halvägs in i 2:a. Dallas - Anaheim 0-0 efter halva 1:a.
Tss...det låter så, va? ;) Nåja. Om inte så länge får vi veta hur det blir.