Monno: men det fattar man väl bara genom att läsa namnen på kedjan. Mattsson och Kelleher är ju i princip 2 aganotister till hockeyspelare. Ganska självklart att det inte kommer funka ihop.
Framnäs: Tror man har lite svårt att hantera Lövens forecheck. Fördelen är väl att när vi väl tar oss in tycker jag vi är bättre i deras zon än vad Löven är i vår.
Vikingmodo : Håller med. En bortamatch ska inte vara full av flärd och briljans. Det handlar om att kväva hemmalagets energi och det har vi gjort ganska bra än så länge.
Vikingmodo : Inte en dålig period, men har backarna fått direktiv om att köra sidledspass tills dess vi kan komma samlade med fem man framåt? Ska vi se det som en smart taktik eller snarare lite hämmande?
Kulltorp: "Driver spelet" och det "bättre laget"; jag vette fan vad ni dricker i Sundsvall men nog fan skulle jag inte använda någon av orden "driver eller bättre" i förhållande till den här matchen.
Vikingmodo : Björklöven har hemmaplan och ska vara det lag som trycker på. Jag tycker Modo har gjort exakt som ett bortalag ska göra i en sån här match
Greenwolper: Elton har det bitvis tungt defensivt, men inte så oväntat en sån här match. Sen funkar kedjan med Kelleher, Sweat och Calle faktiskt skitdåligt. Mattsson känns helt vilse. Kelleher galet nonchalant.
Däremot Gästrins kedja känns riktigt bra.
Jeppe istället för Elton och Fitz istället för Sweat kanske blir bra.
"Ju längre en kropp färdas, desto högre blir hastigheten".