1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 533629 inlägg · 4126 ämnen

Är isen bister så här på försäsongen?

Är isen bister så här på försäsongen?
Hittade en sida med artiklar och bilder från Islanders training camp.

Sv: Är isen bister så här på försäsongen?
Paddan: jag såg inte Wenis på någon bild

ModoAnte: Det fanns ju Photogalleries där på sidan. Här kommer annars länken till ett foto på Weinis.

Paddan: Åh tack! Jag hade såååå långat efter en bild av honom! *mums* ;-)

MartinS: Jaha, där ser man. Ja, är det så du tycker så.....
;-)

MartinS: Positiva omdömen om Weinis och Timmy:
Early on, the Islanders have the NHL lead in the number of Mattias' on their roster. Weinhandl, a young Swede, has been impressive in camp thus far with his penchant for creating offense. "The puck seems to follow him around," is what's been said a number of times by Islander personnel about the 22-year old prospect. Weinhandl is only 6-0 and 183 pounds, but seems to have a good feel of where to position himself.

Timander looks to be just what the Islanders had hoped for when they dealt for him at last summer's NHL Draft. The former Columbus Blue Jacket is a large, reliable, rock-steady, "stay-at-home" defenseman who, like his countryman Jonsson, wins battles with his head rather than his braun. Timander, who is built like a fullback, should impress Islander fans with his ability to make the smart, "safe" play while under pressure.

Sådär, där har du fått det i textform också hur fiiiin Weinis är, men tyvärr stod det ingenting om ifall han har flickvän eller om han har fina ögon ;-)

Paddan: Det blir nog 60p för Weinis pajken in vinter.

MartinS: Inte omöjligt

ModoAnte:

Skulle Weinis göra 60 poäng eller mer i NHL under den kommande säsongen så skall jag.... Jag han gör det inte i alla fall så jag behöver inte ens skriva något.

poffa: Om Weinis mot all förmodan skulle göra 60 poäng den kommande säsongen så lovar Poffa att han skall gå med i Red Flames ;-)

Paddan: ...och då menar jag alltså MODOs cheerleadertjejer!

Paddan:

Popcorn, pompom och poffa...kvällen, konceptet!

« · 115265