Frisco:
Om du anser att visslingarna och skriken är de jobbiga, då rekommenderar jag att du tar ett abonnemang på C+.
Frisco:
Ääääh, det låter ändå aldrig någonting från ståplats i Kempis, så det där med att det skulle bli tyst i arenan köper jag inte. Vi kommer fortsätta vissla och bua, skrika och gorma och bara vara alldeles vansinniga på domaren.
Den onyttiga maten, orgeln och och förminskningen av rinken kan jag dock vara utan.
Frisco:
Jo, jag håller med. Ta bort ståplats helt, sätt ett enhetligt pris för respektive sektion och skrota seriekorten. VIP-kort eller enstaka biljett är det som ska gälla.
Petey21:
Det finns inte nog med pengar för att jag skulle byta alg från MODO till Frölunda.
Frisco:
Jag tror du missförstod mig. Står valet mellan att köpa ursäkterna och därmed välja seriekort eller att helt enkelt slanta lite extra för VIP-kort så väljer jag det senare. Men naturligtvis så föredrar även jag om de ändrar sig i frågan.
kärran:
Det där med likvärdigt för H Höger är tydligen helt oberoende. Hörde andra som sitter på H Höger som fått sina likvärdiga platser på övre etage. O Vänster har också fått där. De skulle betala 4500/6000.
Dessutom kan man ju ändra om man inte är nöjd med sin plats.
knaskamilla:
Tja, jag jämförde bara vad det kostade för "Nisse Nyberg", mannen på O Vänster. Han har också tagit tusenlappen och hans likvärdiga plats låg i kategorin 4500 för seriekort och 6000 för VIP-kort.
knaskamilla:
Tja, med tanke på att om man delar upp de 1500:- på antalet månader som ES håller på så blir det ett par hundra i månaden, så är det helt klart ett alternativ. Åtminstone för mig. Dessutom betalar du 4800:- nu, grundpriset i nya arenan på motsvarande platser är 4500:- så...
------------------------
Räksallad:
Ingredienser:
Vegetabilisk olja, vita betor, räkor(20 %), äpple, äggula, senap, kryddor, konserveringsmedel (E202, E211), smakförstärkare (E621), ättika, stabiliseringsmedel (E412, E415), surhetsreglerande medel (citronsyra), färg (E120).
Näringsvärde per 100g:
Proteinhalt 3,0g
Kolhydrathalt 3,5g
Fetthalt 42g
Energivärde 400 kcal/1650 kJ
----------------------
Kokorven däremot är ju rena rama nyttighetsprodukten. Endast 22% rent fett.
Innehåll
Gris- och nötkött, vatten, fett från gris, potatismjöl, bindväv från gris, koksalt, druvsocker, potatisfiber, stabiliseringsmedel E450:E451, kryddor, lök, jästextrakt, blodprotein från nöt o gris, vitlök, antioxidationsmedel E330:E300, konserveringsmedel E250.
Köttmängd
Köttmängd 42 %
Näringsvärde per 100g
Energivärde 1100kJ (260kcal)
Protein 8g
Kolhydrat 8g
Fett 22g (22%).