Frisco: Tackar, tackar, det var verkligen en otippad seger, måste jag säga. Många toppbidrag bland alla inläggen.
Hmm, få se...jag skulle vilja tacka min agent, min manager och alla mina fans... äh, förresten om ni vill ha min autograf så kan ni börja bilda kö här till höger, men kom ihåg att det är ett maximum på tre autografer per person!
NuMo: Jo, egentligen borde man nog ha det, men de där liv-/ordningsvakterna är så fasligt dyra att en enda kö är bäst ur kostnadshänseende för den här gästboken.
Paddan: Bannern får absolut vara kvar till efter torsdagsmatchen. Fast händer det nåt häpnadsväckande på tisdag så kanske den ryker redan då. Ja chansen finns att den ryker imorgon också. Kanske redan ikväll när jag tänker efter.
Frisco: Tja, det brukar ju vara så med eftertraktad reklam. De får sällan sitta uppe speciellt länge innan de blir nedplockade av någon klåfingrig person...
Frisco: Äh, diskriminering av Bjästabor är det...det är vad det är! Jag är riktigt upprörd att mitt vinnande bidrag inte fick sitta kvar längre, för det verkar ju inte hända mycket på H Höger...
Frisco: Ah, äntligen lite stabilitet efter ett par timmars förvirring och allmän nollställdhet kring någon form av imaginär momentplanering i samhällskunskap.
Jag måste säga att det är underbart att se Paradiset varje gång man går in i MODO:s GB. Härlig banner med ett vacker motiv. Man verkligen längtar dit, tur man får fara dit i kväll.
Jag tycker att den däringa bannern på killen som kissade i vattnet var mycket bättre än den ni har nu. Kan ni inte ordna en omröstning om det så jag kan rösta tillbaka den härliga bannern.
250kg kärlek: Tja, jag tycker också det fast av helt egoistiska skäl. Fast egentligen vill jag ju se Wildebannern som ännu mer abrupt blev bortryckt från internätet.
Frisco: Ah, äntligen en trevlig bild till "morgonkaffet". Nu kan man verkligen njuta riktigt ordentligt åt att Micke Skomakare startar först i åttonde startled på Interlagos idag, inte för att jag vet vad det har med det hela att göra, men trevligt är det...
mike66: Undrar om lillebror överhuvudtaget kommer att rösta här ovanför. Vet dom hur man gör?
Känns littegranna som om vi står där o sätter näven i pannan på lillebror, som sakta men säkert har stannat i växten, o säger: "Slå mig då, Slå mig då!" (el. oss dvs. TIK) o under det långa armhåret på oss så vevar den lille frenetiskt så att det kittlar i armhålan av vindsuset, o vi skrattar så där kärt som bara storebröder kan göra.
Lumber Jack: Så sant, så sant. Men Tommy Kiviaho och Tomas Kapusta skall heller inte glömmas bort, även om många knappt märkte den sistnämnde. Ändå lyckades han på något knepigt sätt erövra ett guld med Hame Zlin förra säsongen.
Icing-Ove: Vi kan kanske göra en annan omröstning någon annan gång. Just nu är det de här namnen man har att välja på. det är svårt nog. Man får noga utvärdera mellan de olika namnen innan man väljer.
NuMo: De namnen duger bara bra. Man får en tår i ögat när man tänker på vad Pirro skulle ha kunnat uträtta med dagens trupp..... Går Pirro att anlita på konsulttaxa tro?
yaqop: De är där för att röstas på. Jag kan omöjligt veta ur du tänker, inte heller hur någon annan tänker. Många röstar på Pirro, det tycker jag är intressant. Tedenby gjorde väl större intryck på pingstkyrkan än i Modo så jag antar att det inte blir så många röster där.
yaqop: Ett mycket bra argument. Jag köper det direkt. Själv röstade jag på pirro, men jag stod i valet och kvalet mellan honom och Sasse. Han var ju så snabb ett år så att det var otroligt att han hann ha pucken framför sig över anfallsblå.