1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530694 inlägg · 4121 ämnen

Bara en liten bildgåta

Sv: Bara en liten bildgåta
Frisco: Och nu har Karlin antecknats i protokollet, dessvärre för hans och ÖSK:s del så var det för 2 min på botbänken.
Matchen leder Piteå med 2-0.

Portello: Piteå - ÖSK 7-0 och Peter Öberg 12 utvisningsminuter. Nu får vi snart se en frisk fläkt i elitserien.

Frisco: Tung förlust för ÖSK. Lelle stack ut hakan i ÖA idag och sa att målet var en topp fyra placering. Vilka lag ska ÖSK ha bakom sig för att klara av detta? Kiruna och Vallentuna är två lag men vilka flera?

MartinSedin: Jag har också svårt att se 4 lag bakom ÖSK. Men man vet aldrig. Formtopp snart kanske?

Frisco: Huvudsaken är att Kiruna och Vallentuna är efter när serien är färdigspelad. Detta skulle innebära att öSk stannar i Allsvenskan och det goda sammarbetet med MODO o ÖSk kan fortsätta.

Till sist en fråga..I vilken klubb spelar Jens Öhman den 1/2?

MartinSedin: Det har du rätt i. Det är naturligtvis det viktigaste.
Jag gissar att Öhman spelar i MoDo (Jag gissar (hoppas) även att Hammarby vinner över Molde i Nackas Minnes Final om en liten stund).

Frisco: Går den matchen i någon TV kanal? Såg glimtar från Djurgården vs Bröndy tidigare ikväll på EuroSport eller Viasat Sport.

MartinSedin: Eurosport har sänt sen 19.00. 3-0 till Bajen i paus i finalen. 10 min kvar nu.

Frisco: ......och Hammarby vann=)

Frisco:

Vem stod i mål i ÖSK?

knaskamilla: Sonen till han på bilden (bredvid Pelle).

Frisco:

Vad jobbig du är. Jag är trött.

« · 186202