Gurkan: fast gulden har vi ju knappt sett i skarpt läge? Kom han kasst tränad? Vad händer? Är han ens i båset?
Visst, inte nå vidare skarpt spel defensivt men aldrig att hästen varit med i matchen på allvar med stabil målvakt. Undrar om nygren inte riktigt vågar kliva ut? Dvs sitter lite i skallen? Ibland ser det ut som han vill backa igenom nätet.
Confusius: Gudlevskis har bra historisk räddningsprocent i ligor som är betydligt bättre än HA. Är förvånad över hur halvdan han verkar. Och Marcus Nygren vet jag inte, spelade knattehockey med honom i IFK Nyland då vi båda är födda samma år. Trevlig kille (då i alla fall), och var bästa målisen vi hade, men han stod ju inte ut direkt vad jag vill minnas.
Confusius: Måste endå in med en målis till vi kan inte bara ha en målvakt. Nygren håller tyvärr ej ännu på denna nivå, syns på spelarna med dom litar ej på honom heller då blir det så här.
Gavelo: Herregud!!! Vi är tyvärr verkligen lätta att göra mål på, det här kommer inte att hålla mot dom bättre lagen. Om inte Gudlevskis steppar upp, så kommer vi att behöva en ny målvakt.
Jag anser det vara rätt tydligt att vi bör ha en ny förstemålvakt på plats inom en månad senast. Ingen av dessa herrar håller måttet efter tredje matchen