1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532477 inlägg · 4126 ämnen

Brynäs - MoDo

Sv: Brynäs - MoDo
Frisco:

Japp, lämnar man en #21 med stort hjärta för sin klubb ensam med puck och en Juuso-fri målbur så blir det så.

ZZZzzzZZZ.

Björn VII: Aha, hammamål:-(

Gnatt...

Poffa, scim, Knasgudinnan, AM, Björn VII, kärran, Frisco & Karin m fl:

Hahaha, ni skulle ha sett NuMo, han var överlycklig och otroligt trevlig fastän han hade lite problem med balansen. Både LJ och han blev snabbt favoriter bland alla brynäsare - vilka kungar. Vi hade skittrevligt tillsammans och herr Selander och jag tog en massa komprometterande bilder.

Synd att inte ni kunde vara med, men det tar vi igen på lucia - då kommer Brynäs inte att visa någon förskoning, mitt tips blir MoDo- Brynäs 2-7, det som kommer att bli känt som "Bloody lucia" i MoDos historia.

Drygt att det fortfarande inte går att se matchbilder från Brynäs - Modo på hockeyligan eller någon annanstans.

Frisco: Ingenting att se :-))

Frisco:

Fruktansvärt irriterande. Mina förhoppningar om att det skulle komma bilder under dagen verkar grusas också. Be borde ju ha kommit upp redan men icke. Jäkla klåpare!

Frisco:

Men du - jag kollade på svt.se, och det finns hela TVÅ videoklipp att se med MoDo (rätta mig om jag räknat fel...). Roligt, roligt.

westerlind:

Omg:31 den 28/12 (menlösa barnens dag!) 2002 matchstart kl 15.00 i Gavlerinken.

Brynäs IF - Timrå IK............2 - 7!

Frisco:

I väntan kan alla andra få se väl utvalda matchbilder från Modo - Linkping. Högerklicka och välj spara på länken, som dessvärre är rätt stor (måste hitta ett bra konverteringsprogram)...

Här iaf några som humöret var på topp i lördags!

[bild]130.242.58.240/~dfence/MoDo_klacken.jpg[/bild]

Fulingarna från Sollefteå är nu medtagna på Förbrytargalleriet på min presentation.

65Selander:

Hehe. Kul galleri! Men har inte Olle lyckats fastna på bild, eller var du tvungen att cencurera bort de bilderna p.g.a. att det tydligt syntes att han är MoDosupporter?

knaskamilla:
Hm...

Märker först nu att Westerlind inte är med, det får vi ordna!

Jag kommer att lägga upp fler bilder senare på hemsidan från resan.

« · 330421