nu hoppas ja att våra backar står upp på våran blå å sen spelar vi bara mittsonshockey. vill inte ha ett sånt där djävulskt tryck i vår son nå mera. gud, gör så att de blir bra!
Portello: Jo, alla missade och det är mirakulöst dåligt. Med tanke på hur delaktig alla var i åkningar kors och tvärs över banan så antar jag att det verkade så självklart så att domarna trodde att man spelade PP med lika många på banan. Framtidens Boxplayspel kanske.
NuMo: Men nu verkade det ju som att de flesta missade.Var ju inga MoDoprotester och domarna missade det eftersom att Hv inte åkte på en utvisning.
Riktigt bra start av Hv i början av matchen men Karol var fenomenal. Vad ska man säga om Skröders 2-0? En riktig kanon som satt där den skulle. Kan tänka mig att gud sitter hemma och njuter när ni leder. :)
Synd bara att domaren inte såg att HV hade en man för mycket, hur det nu kan vara möjligt att missa det. Fast å andra sidan så vet man ju av erfarenhet att Modo sänker sitt speltempo enormt i spel fem mot tre så kanske var det bra det som skedde ändå.
Den här gången tänker jag dock fortsätta att tro på förlust oavsett hur många mål vi leder med. Jag antar att vi behöver de här plusmålen för att ha en chans.
DRÖMFINALEN!