Frisco: Kanske man ska skicka iväg ett mail till förbundet och kräva att matchen ska flyttas till 08.00 så att hockeylive kan sända live från matchen :)?
Dessutom skulle inte Frölundas 85or hinna upp till Övik om de spelar en tredje och avgörande finalmatch i Göteborg på lördagen...
Frisco: Då är juniormatchen flyttad och jag som sökt ledigt med tanke på att den skulle börja 16. Då är det bara att börja om från början.
Förresten så har Frölunda J20 spelat 18! raka slutspelsmatcher utan förlust. Ingen förlust på hela 2000-talet och bara en match ifrån ett fjärde raka guld. Imponerande!
MartinSedin: ÖSK ska visst spela i Kempis hela helgen.
2003-03-29 15:00 Örnsköldsviks SK - Botkyrka Hockey Club Kempehallen 2003-03-30 12:30 MODO Hockey - Västra Frölunda HC Kempehallen 2003-03-30 16:00 Örnsköldsviks SK - Almtuna IS Kempehallen
MartinSedin: Nu snackar vi psykologiska mål. 3-2 till MODO med bara 55 sekunder kvar av andra perioden. Richard Dahllöf assist av de två blivande JVM-18 spelarna Öberg och Hollström.
poffa: Vadå svamlar. Jag bara bevisar för mig själv att det tar lika lång tid att leta på en del fakta på internet som det tar att skriva frågor på HS=)
MartinSedin: "I fält av silver en från ett grönt treberg mellan två uppväxande gröna aspar under en sol av guld uppskjutande riksgränsstolpe av guld med ett blått klot, belagt med tre kronor av guld och krönt med ett kors av guld, lagd över ett svävande, genomgående nedtill rakt avskuret blått treberg."
MartinSedin: Ja det ser ut som Haparanda verkar vara avhängt för gott i denna serie. Hoppas att ÖSK som nu äntligen verkar få känna hur det känns att vinna tar med sig lite vinnarkänsla till resten av kvalserien.
Väl hemkommen från träningen så ser jag att ni skötte er bra och lyckades bärga hem två vinster.
Vill dessutom passa på att gratulera Frölunda till finalplatsen.