1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532572 inlägg · 4126 ämnen

Frölunda - MODO J18 Match 1 Matchtråd

Sv: Frölunda - MODO J18 Match 1 Matchtråd
Händer det inget i matchen, eller är det hockey live som inte är med på noterna riktigt?

knaskamilla: Matchen är slut och MODO vann med 3-2. Härligt! 60 minuter från ett guld nu

MartinSedin:

Ja, men vad gjorde Hedman för att få en tia?

knaskamilla: Hedman sa väl några mindre väl varda ord till en viss zebraklädd person.

Hur som helst så har både Zakke och Robban Öhman vardera 94,7% i räddningsprocent idag..Inte illa

MartinSedin: Nu får alla ni som kan se matchen live jobba in ett SM-guld. Tyvärr missar jag årets sista match:-(

Frisco: Jag har inte fått ledigt ännu :( Undra om det kan bli storpublik i Kempis på söndag? Vänta, spelar inte ÖSK på söndag också?

MartinSedin: ÖSK ska visst spela i Kempis hela helgen.

2003-03-29 15:00 Örnsköldsviks SK - Botkyrka Hockey Club Kempehallen
2003-03-30 12:30 MODO Hockey - Västra Frölunda HC Kempehallen
2003-03-30 16:00 Örnsköldsviks SK - Almtuna IS Kempehallen

Frisco: Då är juniormatchen flyttad och jag som sökt ledigt med tanke på att den skulle börja 16. Då är det bara att börja om från början.

Förresten så har Frölunda J20 spelat 18! raka slutspelsmatcher utan förlust. Ingen förlust på hela 2000-talet och bara en match ifrån ett fjärde raka guld. Imponerande!

Frisco:

Åhh...vad mycket hockey jag ska se! =)

Kom just hem från J-18 matchen som MODO vann med 3-2.
matchrapport kommer snart.

MartinSedin: Tat lugnt. Det kan väl ändras ännu. Matchen kanske spelas 08.00 eller 21.00???

Frisco: Kanske man ska skicka iväg ett mail till förbundet och kräva att matchen ska flyttas till 08.00 så att hockeylive kan sända live från matchen :)?

Dessutom skulle inte Frölundas 85or hinna upp till Övik om de spelar en tredje och avgörande finalmatch i Göteborg på lördagen...

« · 252458