1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532435 inlägg · 4126 ämnen

Goodbye Johan Agu

Goodbye Johan Agu
Då verkar det som om Johan Agu är förlorad för MODOs. Idag skrev han på ett kontrakt med Almtuna och blir nästa säsong klubbkamrat med Oscar Sundh och Johannes Salomonsson.

Agu har fortfarande rookie rekord för MODO backar i J20 SuperElit där han var ordinarie redan som första års B Junior. Fram till denna säsong hade han också det totala poängrekordet som dock Daniel Sondell passerade.

Ett tips är att Almtuna använt Jonas Almtorp till att övertala sin vän Agu att signa med dom.

Lycka till i framtiden Johan och välkommen tillbaka till Övik.

Sv: Goodbye Johan Agu
MartinSedin: Roligt att han valde Almtuna. Nu hoppas jag man följer hans vidare-utveckling och sen nästa år att man erbjuder han ett try-out kontrakt med MODO.

MartinSedin:

Roligt för Johan, hoppas bara han nu får chansen att visa vad han verkligen går för. Hoppas också att MODO kommer ihåg att följa upp på honom efter den kommande säsongen. Jag tror nog att han spelar i ES säsongen 2004/2005.

Wewillwintoday:

Almtuna - klubben med Timrås "lalala"-ramsa, fast med text till!

knaskamilla: Hur sjunger vi då? Så här:_________?

Hälge:

Njae. Ungefär som jag skrev innanför mina citationstecken.

knaskamilla: Jaha. Det är väl bra så ? :-)

Hälge:

Jag vet inte det, jag. Det är ju rätt meningslöst att bara nynna. Mer logik i att ha med t.ex. namnet på klubben man stöder i sina ramsor. Eller?

knaskamilla: Jo, det har du väl rätt i (som vanligt), men just den där känns bra ändå.

Hälge:

Du borde höra Almtunas version!

knaskamilla: Den är säkert bra, jag tror dig.Lite svårt att få dit Timrå, tror jag.

Hälge:

Nu trodde jag att du menade att det var svårt att få ner Timrå till att möta Almtuna... *trött*

knaskamilla: Har du sett Almtuna spela hockey och studerat deras klack?

Albert Hall:

Jajjemen!

knaskamilla: Inget ont om Almtuna, men jag hoppas att det dröjer innan vi möter dom i seriesammanhang iaf.

Nu ska jag kolla på lite hockey. Godnatt.

knaskamilla:

*imponerad*

Egentligen borde jag fråga hur det kan komma sig, men jag tror jag låter bli. Jag borde sova.

Albert Hall:

Jag svarar i alla fall: de var i Kempis.

knaskamilla: Aha. Då borde jag ju fråga vad fan dom gjorde där. Fast jag låter nog bli. Jag borde sova.

Albert Hall:

Jag svarar i alla fall: de spelade hockey. Vann gjorde de nog till och med.

knaskamilla: Då mötte dom nog ÖSK.

Albert "Einstein" Hall

Albert Hall:

Du borde nog sova.

« · 289105