1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531230 inlägg · 4122 ämnen

Intressanta diskussioner...

Intressanta diskussioner...
...men annars är det jävligt dött om det just den här gästboken är till för. Lite nytt blod skulle inte skada.

Kan väl försöka skapa något roligt att prata om. T.ex. att jag tycker att Modo ska försöka lungna ner sig lite på värvarfronten ett tag. Inte för att dom har varit speciellt aktiva just hittills i år. Men för att börja bygga på nytt inför framtiden. Det är ju bara att inse att vi just inte kan hänga med dom stora tigrarna i elitserien, inte just nu iaf. Satsa lungt istället ett par år. Några juniorer, ett par spelare från de lägre serierna och någon etablerad. Nätt och jämt för att hålla oss flytande och se hur omgivningen utvecklar sig. En krasch för någon av de nuvarande elitlagen kommer. Men jag vill absolut inte att det ska vara oss, så chilla, ta det lungt och luta er tillbaka.

För övrigt så var väl Nänzén-mannen en klippa? Eller också var jag för ung på den tiden för att minnas rätt.

Arenan måste till, annars kommer jag aldrig att flytta tillbaka till Ö-vik efter ett äventyr till västkusten som jag snart ska iväg på. Jag flytt int! =)

« · 80722