INVASION STÅ - SYD EDITION MoDO-LHC 25/1 18:30
Biljettläget:
igår kl 19.00 6275. Ska det bli uppåt 7.000? Kan behövas lite folk o stöd nu.
Bröderna Kempe i Fans corner efter matchen.
Men liks förbannat gör dom 2-0. :-) Härlig bössa av Hersley.
Frölunda byter målis till å med. Tidigt kan tyckas.
Ni som har hockeypaketet på Csports. Kan man byta till HD-kanalen, om samma match sänds på två olika kanaler? Ex. Leksand - Frölunda som visas på Sport HD och Live 3.
När man trycker på Sport HD, så kommer man till betalsidan.
Redigerad kommentar
Backa hem med 5 man, ligg alltid i skottlinjen, låt målvakten ta det som blir över.
Ett patenterat vinstrecept, kan räcka långt i ett slutspel.
Obegripligt hur videodomaren kan döma bort Frölundas kvitteringsmål.
Alsenfelt går ner och plogar i butterflyställning med benskydden mitt på målgårdslinjen.
Frölundaspelaren passerar mitt framför Alsenfelt, klart och tydligt utanför målområdet.
Målet döms bort pga offside i målgården.
Hmm.....
Så kan det gå... ;-)
Nä detta ser inte bra ut defensivt
Pinsamt
Berka: Nja, vi saknar ändå tre viktiga pjäser och det är ett oerhört snack om de LHC saknar.
Vi har skapat lika bra chanser som dem, men den största skillnaden är att vi bjuder på det mesta de får.
Redigerad kommentar
Tråkigt när det är invasion stå, att bjuda på detta pinsamma spel
Monno: Önerud gör en Possler.
Nu måste vi spela upp oss lite. Bakåt är vi ju helt genomskinliga.
Helt rättvist att Modo gjorde 2-1. Man var helt överlägsna hela bytet.
Jag analyserar hela tiden helt enligt hur spelet ser ut och detta är ett forum där jag talar om hur det är.
Är det så jävla jobbigt att höra sanningen om ditt hjärtelag så sluta sitt på ett forum för där får man höra saker man kanske inte alltid gillar!?!
Nu måste vi spela upp oss lite. Bakåt är vi ju helt genomskinliga.
När jag har talat om att Modo spelar ivrigt och släpper till bakåt i sina ivriga försök framåt.
??!?!?!
Tänkte så jag vet ?!
Lhc hade ju exempelvis 10 talet heta målchanser innan !
Båda lhc målen var väldigt väntade och rättvisa.
Dock har Modo ryckt upp sig efter halva 2:a
Om du skulle ta å vara lite mer objektiv så lovar jag ATG jag skall vara lite mer förlåtande för det går ju hem här.
Ps Panelen tycker att det tar 14 minuter in i 2:a perran inna Modo tänder till, ganska precis vad jag anser.
Jaha, dags för Invasion Ståplats nu, med hjälp av Syd - de var ju iofs här redan i torsdags. Men nu blir det väl ännu bättre tryck, med en helt fylld ståplats.
Fabian Norberg med på bänken, Kanske Öberg är med.
Nu jäklar, dags att studsa upp igen, 3 poäng, inget annat!