Elysium: Nu tror jag inte vi ska ta och kolla allt för mycket på kedjorna och backparen det är den första gemensamma isträningen och LaDue är inte på plats och Hedman är här och lirar. Att man sätter Bernhardt med Hedman kan ju bara vara att man vill att Bernhardt ska försöka lära sig så mycket som möjligt innan Hedman drar vidare.
Tarasov: Hedman var magnifik, synd han inte kan behålla modotröjan säsongen ut xD Bernie får se och lära. Förvånad att 7/40 splittrades men kan nog blir bra såhär också. Byström var även kvick! Blir nog bra med 2, men det jag ställer mig lite frågande om det backparet ska göra defensiva grovjobbet, eller vilka som får ta det... (med tankte på att det va tredjekedjan som spelade mot tänkta förstakedjan och de fick tryck)
{5647}: Här är liverapporteringen från ÖA. Fel logga och felstavat klubbnamn trots att MoDo gått ut med vilka loggor som bör användas på medlemsmötet och även på hemsidan…
JoJo2613: Snackade med en danska som soelat innebandy och hockey. Hon frågade vart jag var ifrån och det visade sig att hon hade koll på Alexander True. Tyvärr mindre koll på Övik och Aagaard, men det är nog bara en tidsfråga.
Av det jag såg mot HV så upplevde jag detsamma, mkt rappt och hårt.