Var inte så självkritisk, jag är säker på att du sjunger bättre än mig. Ta på dig något lämpligt och kom hit och provsjung så lovar jag att du ska få ett rättvist utlåtande om din star quality.
Nä, jag tror det var 15 års åldersgräns, två av tjejerna som var 13 resp 14 i gruppen fick därför inte vara med. Men Kamilla hade säkert klarat gränsen.
westerlind: Hon som sjung i gruppen Fame såg inte så pjåkig ut, bra låt också - Småtjejerna i Bubbles har några år kvar upp till min 10 i topplista. Förrseten, var det inte en åldersgräns satt på 18 år för deltagarna?
Va f-n är det här - ingen Roger Pontare. Om inte schlagerkungen får vara med och sjunga ståtliga hymner över vildmarken så kan de lika gärna lägga ner eländet. Fast Alcazar var söta.
westerlind: Oj, är det den jobbiga. De är i Riga i år va? Jag hoppar övr det. Nästa år är de nog på Irland igen. Johnny Logan vinner nog ikväll igen=))
Hängeru inte me? Festivalen för lallande fånar såklart. Om inte miiike ställer upp så undrar jag: Är Roger Pontare med? Ifall han kliver in och sjunger MoDo-låten så går jag i spinn direkt och ringer och röstar.
Var inte så självkritisk, jag är säker på att du sjunger bättre än mig. Ta på dig något lämpligt och kom hit och provsjung så lovar jag att du ska få ett rättvist utlåtande om din star quality.