1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532439 inlägg · 4126 ämnen

Kamillafestivalen

Sv: Kamillafestivalen
knaskamilla:

Var inte så självkritisk, jag är säker på att du sjunger bättre än mig. Ta på dig något lämpligt och kom hit och provsjung så lovar jag att du ska få ett rättvist utlåtande om din star quality.

westerlind:

Det har du säkert rätt i.

NuMo:

Jajjemen!

Frisco:

Jaså, det säger du?

mike66:

Jag håller med dig.

knaskamilla: Nu börjar min brajsing knappa in på Jill ;) - "Give me your love" är en mycket bättre melodi än Jills.

knaskamilla: Nästan lika enögda som de på HHÖger.

Knas: Vilka långa inlägg du gjort i Allmänna.

knaskamilla:

Ja, jag tycker hon såg spännande ut. Hennes intressanta och framhävande klädsel ger säkert många röster bland den manliga delen av befolkningen också.

Fan vad publiken i Globen är enögd!

knaskamilla: I stort sett.

westerlind:

Förmodligen, fast ingen hade velat höra mig sjunga.

mike66:

Det verkar som att juryerna tyckte att Jill var snyggast, och det är klart - ful är hon ju inte.

mike66:

Nä, jag tror det var 15 års åldersgräns, två av tjejerna som var 13 resp 14 i gruppen fick därför inte vara med. Men Kamilla hade säkert klarat gränsen.

Nämen nu är Kickan på TV, för det är väl du?

westerlind: Hon som sjung i gruppen Fame såg inte så pjåkig ut, bra låt också - Småtjejerna i Bubbles har några år kvar upp till min 10 i topplista. Förrseten, var det inte en åldersgräns satt på 18 år för deltagarna?

mike66:

Självklart, det vet väl alla att det är så man röstar? Vilken brajsing tyckte du var smaskigast då?

knaskamilla: Jo fru Gardell är väl rätt söt.

mike66:

Om det hade gått så hade jag röstat på Gardell.

westerlind: Själv så röstar jag alltid på den snyggaste tjejen som är med och sjunger, har jag alltid gjort sen jag var en tvärhand hög.

Östen Me Resten är juh bara så himla pinsamma juh för att inte snacka om fula juh. Nä in med mer snygga brudar på scen.

Ps. Går det att rösta på Jonas o Mark?

Frisco:

Va f-n är det här - ingen Roger Pontare. Om inte schlagerkungen får vara med och sjunga ståtliga hymner över vildmarken så kan de lika gärna lägga ner eländet. Fast Alcazar var söta.

westerlind: Oj, är det den jobbiga. De är i Riga i år va? Jag hoppar övr det. Nästa år är de nog på Irland igen. Johnny Logan vinner nog ikväll igen=))

Frisco:

Hängeru inte me? Festivalen för lallande fånar såklart. Om inte miiike ställer upp så undrar jag: Är Roger Pontare med? Ifall han kliver in och sjunger MoDo-låten så går jag i spinn direkt och ringer och röstar.

westerlind:

Du håller inte på Sanna Nielsen då? Jag har hört att gamla människor tycker om hennes låt... ;)

westerlind: Vilken turnering snackar du om? Brunflo? Norrtälje?

Kamillafestivalen
Hahaha, Östen med Resten - vilka kungar. Önskar de skulle vinna och krossa alla Britney-wannabees.

« · 242086