Icetheman: Vi lever fortfarande lite på vårt namn ändå, Hellsten går ut nu och säger att han räknar med att vi är ett topplag. MoDo nere i HA liksom, är väl så han tänker och därför han vill spela här.
Golden boy : Ja verkligen vad gör han ens sina tippningar på? Inte ett lag är ju klart hittills och sen hur han kan sätta SSK så högt upp när de gått ut med att de ska ha en budget på ca 13 miljoner, känns helt oseriöst, sen gillar jag dock att han sätter MoDo långt ner så hans tippningar brukar ha en motsatt effekt för MoDo.
Nucky: Sett över den perioden och kanske några andra perioder så kan jag hålla med i ditt resonemang, men sett över 3 år så tycker jag inte att Norén blivit trampad på.
Keriksson: Halloran och Vela var väl mer framträdande än Woods, Dickinson och Brickley. Egentligen borde de tre sistnämnda tillfört mest, men alla tre var tydligt märkta av sina respektive skador.
hockey_21: precis. Ungefär som att jobba I Skåne när det finns Jylland. Samma jævla lera och gröt i halsen. Konstig mat och osten skär man med potatisskalare . Skillnaden är bara ca 800 spänn/ i traktamente. Likt förbaskat för långt från Hörnett.