1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530185 inlägg · 4121 ämnen

Kvartsfinaltråden

Sv: Kvartsfinaltråden
Ambroo: Nu har dom ju verkligen chansen att visa vem som är no:1.
Men jag kan garantera att dom inte törs...

MorganaLefaey: Självklart är Brynäs lättare. Självklart är Timrå roligare.

MorganaLefaey: Lika fega som Harald med andra ord, men vad skulle man annars tro med tanke på hur du/ni stått bakom honom?

wap.hockeysnack.com
Personligen så hoppas jag på brynäs då det känns som lättast motstånd. Timrå blir nog svårare fastän jag tror på vinst om så blir fallet. Men chansen att behöva leva med att blivit utslagen av timrå skulle bli en sådan jobbig upplevelse så jag hoppas på nix till det.

MorganaLefaey: Kan bara instämma inte många rätt från Timmy idag. Får verkligen hoppas på att det var någon endags kollaps. Men jag är grymt besviken på inställningen från Modos sida i dessa matcher.

Per HApps: Nu kan ju Harald gå från att bli elitseriens spottkopp till att åtminstone låtsas att han har hår på bröstet. Modo-TIK är kvartsfinalen som är INTRESSANT. Modo-Brynäs vore ju bara Modo-Brynäs. Gäsp liksom. Visst går Modo till semi då men då blir det ju bara slakt där i alla fall. Nu finns chansen till en riktig slutspelsfajt mellan fula Modo och snygga Timrå för första gången på över trettio år. Ta den nu Nolaskogs!

Per HApps: Jag tror nog Modo kommer välja Timrå jag. Men jag hoppas verkligen inte på att man gör det. Modo har alltid haft stora problem mot Timrå på något sätt känns det som om Timrå tar det här med dom så kallade derbyna mer på allvar änn Modo. I medelpad så skrivs det ju hur mycket som helst när det är derby gemfört mot i ö-vik. Samt att Timrå spelarna snackar hela tiden mer om derbyn osv. Nä väljer Modo timrå är säsongen över för modos del.

wap.hockeysnack.com
Match i en period sedan så finns inget. Timmy sämst på banan. Zacke fick inte mycket hjälp men ack vad dåligt självförtroende han verkar ha. Såg dessutom ut som om han fick problem med ljumskarna i sista. Var inte många pass som gick rätt.

El Maco:
Enl. Harald skall vi skita i vad han tänker. Han har kanske lyssnat för mycket på Uggla.

Kvartsfinaltråden
Ta oss! Ta oss! Ta oss! Kom igendårå mesharald, visa att du törs! Ta oss!

« · 845135