Ser att det är några förändringar i laget till dagens match. Lindström går tex in, hoppas han tar chansen nu. Ni som sett matcher nu i inledningen, hur har Green skött sig? Inte min favoritspelare exakt och jag blir lika förvånad varje gång han tar en plats i en av kedjorna. Speciellt nu när Gästrin är petad, tyckte han såg riktigt bra ut i dom få träningsmatcher jag sett.
Prestigematch för mig ikväll mot Leksand, så det ska vara fan också om dom inte tar det här... Många dalmasar här i trakterna...
Paddan: jag har räknat ut att förra säsongen så så jag bara en seger på bortaplan mot timrå.Jag verkar föra otur med mig när jag följer åker på bortaresor.
knaskamilla: Jag vet däremot en som väldigt gärna får åka på bortamatcher och han är hjärtligt välkommen ner till Kempehallen nu på torsdag. Ska bli härligt att återigen kunna inkassera tre fina poäng!
modoante: Den här gången är man ju själv inte nere i Leksand och tittar, så förhoppningsvis ska man väl slippa ett resultat som 8-2. Föredrar, knepigt nog, det omvända resultatet...
Prestigematch för mig ikväll mot Leksand, så det ska vara fan också om dom inte tar det här... Många dalmasar här i trakterna...