NuMo: Rätt uppenbart att Canal Plus inte skickat dit sitt allstar team direkt...
Power Play suger verkligen, vi har mer eller mindre gjort två mål på två avslut. Men å andra sidan så förstår man ju varför Linköping är det enda laget som ligger efter oss i PP-statistiken...
Men vad fan. Jag fick ett sms, "Fan vad dåligt de spelar". Blev lite deprimerad och skulle kolla ställningen. Heh, 1-5? Läste sms:et igen. Ah...en ironismiley... Nu ska jag återgå till mitt pusslande, så jag inte för någon sorts olycka över matchen.
Gidde: Men helt ärligt så är ju spelet i PP under all kritik. Visst, nu har dom fått in lite flytmål där på sistone. Men jag hoppas att dom inte tror att det är på grund av bra spel.
Men jag måste ju få kommentera kvällens... kommentatorer, eller vad dom nu är. Liksom Linköpingspubliken är dom helt under isen. Och engelska kan dom inte heller.
Juniorkedjan var helt usel i bytet innan det blev mål. I princip kan man säga att det var deras usla byte som låg till grunden för LHC's energi till att hålla sig kvar i zon och göra mål...
Gidde: Juniorkedjan är ju en katastrof! Vilket tapp av momentum när de är inne. Vi måste ha ett par nya spelare om det ska kunna bli guld. I katastrofbytet som föregick målet var det nästan så att man satt och saknade Gästrin, för att inte tala om Morten Green.
Fast på jobbet, tekniska problem i Cloetta med webbradion, hockeyligans live-uppdatering har inte kommit igång och det är skitmånga meter att springa till O'learys när jag kommer härifrån. VINN FÖR HELVETE VINN!