1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 527964 inlägg · 4121 ämnen

LÖVEN - MODO 080822

Sv: LÖVEN - MODO 080822
Nu finns målen att se på www.bjorkloven.com men man måste pröjsa för att få se målen. Tur man har företagstelefon. :)

Kan väl säga att det är ganska rejäla bjudningar på de första målen och på 3-2 och 4-2 borde nog svedberg ha tagit.

MorganaLefaey: Förhoppningsvis har Harri hittat några saker att gnugga lite extra på under den kommande veckans nio ispass.

Äh, jag tar den här tråden. Lite grann som jag anade så blir det alltså Mattias Timander som blir andre assisterande lagkapten i MoDo.

Paddan: Är det lite roligt att alla funderingar/frågor man har på forumet besvaras i nyheter på hemsidan numera? Jag undrade om just det där bara härom dagen.

Timmy är ett bra A-kaptensval. Warg likaså, om man bortser från att han verkar ha slarvat med träningen i år.

shinzawai: Få se, då tror jag att jag ska prova.

Hmm, är det inte på tiden att vi som sitter på sektion 416 får en egen sportbar?

Då är det bara att vänta på pressmeddelandet då.

Paddan: Värt ett försök.

shinzawai: Måste ju försöka se vad som händer. Själv tycker jag att Timander är ett gjutet val som assisterande, huruvida det är bra eller ej med Warg som assisterande har jag dock ingen åsikt om.

Paddan: Själv tycker jag att minibar under varje stol känns som ett minimikrav i en modern arena.

Wayne Gresky: Jag hade ju lite grann hoppats på en sån där fåtölj som Joey och Chandler i Vänner köpte. Med minikyl och telefon och allt vad det nu var.

« · 1057553