ajon: Titta modo har skapat en "hönsgård" igen... Den ser vi ofta numera!! Harald ta time out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
källan: De känns inte säkert än.....0-3 är lite speciellt som modo spelar stundtals... Inte ens 2:a på vissa puckar så om modo inte börjar jobba hårdare å slå passningar med rätt adress så kan mycket väl luleå komma igen målmässigt
ajon: Hahaha du håller på saik du =) då förstår jag att du vill att luleå torskar ;) zacke känns stabil trots att han knappt stått några matcher i år =) Glädjande för oss modoiter
ajon: hahaha ja ingen skugga över zacke ikväll iaf. fast de krävs nog några lika stabila matcher till av han om jag ska vara helt övertygad att han e en bra es-målis =) Och får han spela så tror jag han kan visa de..
shinzawai: Hmm, han brukar ju kunna ha sina '2 mindre lyckade' minuter - hoppas de I N T E kommer ikväll!! Å för LHF verkar det HELT ha knutit sig med målskyttet!! Tex Harju, som väntar, väntar o väntar - sig ur läget. O skotten - låångt utanför! Håll i nu ZAKKE!!!
Berka: Fan, skaffa en blogg. Du skriver så djävulskt mycket skräp. Om vi ville veta precis vad du tänker hela tiden hade vi stoppat in en HDMI-kabel i örat på dig.