Framnäs: Jag kan inte komma på någon match där vi vänt ett underläge på mer än två mål. Framförallt på bortaplan där vi är helt usla och energilösa. Nej nu blir det att stänga av skiten och göra något annat
Framnäs: Då var det över för idag. Nytt försök på fredag. Vi leder fortfarande matchserien och ett tidigt mål nästa match för oss så vet vi att HV också lätt tappar matcher.
19MoDo21: Är det inte pinsamt att så fort vi inte har hemmastödet blir vi nollade och ser ut att inte kunna göra mål om det så var ett fotbollsmål Dichow vaktade
Hampie: Satan vad HV får slå med klubban. Jasek borde fått 3 utvisningar med sig där. Och där kom crosschecken av HV på vår spelare som höll på att ramla in i Lassi efter avblåsning.
Är det något man vet om bottenlag är det att grundsjälvförtroendet finns inte där. Kan räcka med ett mål för att de ska börja darra och skaka. Det kan kollapsa snabbt. Detta går att vända! Kämpa!
Det här blir en nagelbitare helt klart. Kanske i sista matchen på hemmaplan. Det kan bli fantastiskt, något vi pratar om i evigheter och ser som något positivt. Eller? Det vill jag inte ens säga.
Gusse: Känns som en liten nyckel match mycket momentum i den matchen. HV vinst man är ikapp pressen över på oss deluxe vi skulle vinna och HV ska åka upp och måste vinna i ÖVik. Så jag det är nog den viktigaste matchen kan man säga.