modomille: kan ju inte på fullaste allvar beskylla domarna för att vi ligger under med 1-3, Måns sätter sig i en jävla skitsits och gör bort sig. Utvisningen är solklar.. handen ska inte vara där uppe.
Modos problem är att det inte klarar av det mentala spelet, Olofsson säger ju det rakt ut innan matchen. Det säger mer om modos spel än att domarna skulle förstöra matchen? Helt ologiskt..
Greenwolper: nivån är att de tar plötsligt saker de släpper som de inte tar för våran favör. Så jävla fusk. Sedan att vi inte var påslagen inför andra. Fan peppa igång nu. Långt kvar!!! Men visst svårt med fusk domare
Heyerdal: Hahahahahahahaha Firma Ladue och Winberg inne på alla tre mål ikväll. Matchen var över efter 10min förra matchen och nu är den över på 28. Karlin alla kan se att Ladue och Winberg inte passar ihop alla ser att Norlinder och Berglund är värdelösa tillsammans men ändå ger du dig inte? Vad fan håller du på med? Vill du ens vinna?
modomille: Kan inte klaga på den utvisningen den är solklar. Sedan kan man diskutera andra situationer men denna är solklar. Och så var det 3-1 och game over.
bollan123: hahaha vilken jävla töntig utvisning!!! Nu skall de börja hjälpa hv igen. Det där släppte de i första. Å hv skall åka ut för att de skjuter på mål efter signal!!!
Hatar detta fuskhv!!!!!!! De dödar förra matchen med utv på true som de inte tar åt andra hållet denna match!!! Å nu tar de en billig holding som de inte tar i första!!! Fan vad jag hatar de jävla asen skall hjälpa hv!!!
Sigge: Tycker fortfarande HV har betydligt bättre fart på grejorna en vad vi har. Och sedan sitter deras passningar på bladet när dom kommer i fart. Då blir vi rundade direkt.
Nu får man stuva om i backparen. Spela LaDue med Norlinder och Rundblad/Bernie sen är det bara att lasta istid på dessa. Berglund/Winberg avlastar bara.
Sigge: Bra där Karlin 👍 Winberg kan fan inte ens slå en pass i egenzon och till och med kommentatorerna har klagat på hur det ser ut men som vanligt ingen ändring för du är så jävla seg SNYGGT KARLIN SNYGGT
Olofsson är överambitiös. Han gör passningar som redan från början är farliga för att han tror att det skall fungera, så jag tror han är nervös och lite naiv.
han har helt klart samma abition som de andra men självförtroendet i kombination med det jag sa nyss blir negativt.
Modos problem är att det inte klarar av det mentala spelet, Olofsson säger ju det rakt ut innan matchen. Det säger mer om modos spel än att domarna skulle förstöra matchen? Helt ologiskt..