Från Hörnefors: Han och OP kommer förstås att stanna eftersom de inte platsar i något annat SHL-lag. Svårt att avgöra vem som har hjärta. Brynäs-grabbarna hade hjärta men jag tvivlar på att det finns i MoDo nuförtiden. NHL-lirarna kommer inte hem, talanger väljer andra hockeygymnasium än Ö-vik, Sellgren och andra toppspelare i ligan väljer inte MoDo. Åren i Hockeyallsvenskan var inte bra för oss! Folk har ju hävdat att det var det bästa som hänt oss och det kan man ju bara skratta åt nu då vi åkte ur igen.
Costanza: Själv skrev jag på ett nytt kontrakt på HS, bara ett år dock. Lovar att hylla MoDo och attackera alla anti-MoDo som förstör vår lilla fina självbild. Vi är Världens bästa lag, även om jag har lite känsla för Montreal ....
KRB: Hoppas på att Hinken får gå hem och att det första han gör är att rensa kontoret när han väl är framme. Vill vi ha en billig lösning finns Micke Sundell. Allt är klart.
Sigge: August har köpt lägenhet i Stockholm och dessutom blivit pappa så han kan ni fett glömma. Dessutom är ju han en Stockholms kille också.
En jag vill ha tillbaks är iaf EJK. Han spred glädje och ett lugn i gruppen och som Pelle Hägglund skulle säga han är en "Schweizisk armékniv" i och med att han är nyttig i exakt alla positioner andra kedja, fjärde kedja, PP eller BP det spelade ingen roll.
{9742}: Konversation på Facebook med ny VD:n som några haft nyss :
" Benny Kedén Tack JP! Tro mig, vi kommer att göra exakt allt för att göra sejouren i HA extremt kort. "
En till text från ny VD " Härligt! Ja, det är en bättre situation än sist och, tillsammans med alla skönt enögda och hängivna supportrar och sponsorer kommer vi att bli starkare än någonsin! ❤️🤍💚 "
Vikingmodo : Ja man har inte sett en Löven-logga på två säsonger i forumet, men vips så skickar dom sina forumkrigare in på annans territorium av nån märklig anledning😊
– Nytt motstånd, helt andra hallar och mycket bussåkande. Vi kommer att vara jagade och planen är att om ett år ska vi stå här igen men med ett annat resultat, avslutar Mattias Karlin.
TickledDonkey: ja vart ska han ta vägen annars 🤔🤔...SHL-lagen står knappast på kö för hans namnteckning...inte särskilt många i HA heller gissar jag 🤔!
JoakimE: DET ÄR FÖR ATT DET HÄR JÄVLA LAGET ÄR BYGGT AV FRAMSKÄRTAR…. Karlin har inte tagit en intervju, Olofsson undvek media den fittan och resterande laget försvann så fort hesa Fredrik Ljöd. Kvar blev OP som nätt och jämt kan spela hockey men är själva grunden i MoDo hockey och som får stå och svara på frågor varför hela jävla MoDo som organisation varit sämst på all statistik sedan starten…..
modomille: Känner exakt samma sak , därför känner man bara en jäkla avsmak i munnen om t ex Norlinder lämnar som nyligen stod å lyfte fram hur glad han var att få dra på sig MoDo tröjan !!
Hoppas verkligen dessa killar har ett för starkt MoDo hjärta ändå, likt många Brynäsare hade !
Confusius: Jag tyckte fan synd om OP, behöva stå där och förklara varför man förlorar matchen och att man är i HA.. Killen blöder Modo, välj någon annan till exempel Ranta och fråga vad fan han har hållit hus.
Fy fan nu är det nattsvart. Jag gruvar mig för morgondagens rubriker angående vissa spelartapp. Men jag vet i allafall att jag kommer att vara på plats även nästa hemmapremiär.
Smurfen: Åter igen är det hinken som ska se till att behålla spelarna. Men eftersom Hinken är värdelös så kommer givetvis alla trogna MoDo spelare flytta för bästa möjliga kontrakt.
Luleå och andra SHL klubbar skriver långa kontrakt med de spelare vi förädlat och kvar står vi med ingenting.
Återigen igen vill jag högaktningsfullt be Hinken Och Karlin att dra åt helvete.