{5647}: Drew Paris måste väl vara den sämsta värvningen? Jag vet inte, jag har inte sett alla Modos matcher, men såna misstag han gör är ju inte okej, han som var allsvenskans bästa back förra året. Kolla bara på den passningen han gjorde i PP.
{7814}: rolig period. Inte bra defensivt, men desto bättre offensivt. Kan man sluta göra misstag typ farleys och eidstedts kan det här bli riktigt roligt, men det återstår att se om vi kan behålla farten och ändå ha bra defensiv.,
Krap Nek: Ja. Domaren ger helt enkelt aik chansen. Det är så kopiöst uruselt att döma ut wernblom i det läget. Man bara undrar hur han får det där till utvisning.
Monno: Självklart kan han väl gått sönder på träningen, men tycker det känns ganska långsökt. I sådana fall känns det väl snarare som att han slagit upp en gammal skada. Eller så vart han akut sjuk då är det ju en annan femma. Men tycker det här borde klubben gå ut med och tala om.
"Nye backen Tobias Ericsson har varit ensam back i en PP-uppställning. ..... Nämnde Ericsson lämnar isen nu tillsammans med målvaktstränaren Magnus Helin. Vet inte anledningen, verkar inte vara någon skada."
Jag undrar om inte Tobias fick en chock av alla våra avancerade power-play varianter?