1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

481794 inlägg · 4079 ämnen

Modo - AIK x2

« · 1866188 · » Till forumet


Sv: Modo - AIK x2
Woody:
Goda chanser, skall gå på matchen och har 6 raka hemmavinster. Dock känns som att min svit verkligen sätts på prov.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Tarasov: Kanske inte hör till ämnet, men kan ni inte bara ta er samman och dänga till gnagarna ordentligt i helgen. Ring Anticimex om ni måste.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
mr_brasco: juniorerna har tränats av en kille -
Sundell - som inte begriper hockey. Man tar inte in de juniorerna för de är inte utbildade att spela seniorhockey. Det låter bra på papperet, men fungerar inte. Sundell måste bort från A-jun.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: Jag tycker man gott kan bänka 12, 26, 33 och 50 några matcher. Plocka in några från J-20 och hoppas på lite energi som kan tända laget. Sen låter vi dem spela igen och hoppas på en enegiboost igen😀
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
mr_brasco: ne jag tror på dem men inte laget. Får gärna ett år till för mig. Hoppas de kan rensa lite och köra sitt lag helt. Är väl som ni säger tyvärr så är vissa uppbundna. Behöver få kontinutet men när det aldrig blir bättre måste man ändra
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
mr_brasco:
Tkr det är ganska svårt att rikta kritik mot enskilda beslut eller särskilda val. Särskilt då man inte vet förutsättningar löner och annat man gärna vill veta. Men man kan ändå fråga sig vad meningen med ett 3 års kontrakt i allsvenskan är. Är en spelare för bra bryter han ändå, är han däremot dålig så har du bundit honom för 3 säsonger. För jag gissar att Modo generellt kan betala bra löner i allsvenskan, så bara det är ett incitament för vissa spelare, och tvåårs kontrakt är helt ok, men varför 3 vad är uppsidan?
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: Beror på hur man använder pengarna. Den intressanta frågan är hur mycket av budgeten Svarvadet/AJ gjorde av med? Kanske har jag fel men jag är inte redo att kritisera Sundlöv/Särki ännu.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
mr_brasco:
Utan att kritisera så hade det varit rätt intressant att veta hur man gjort sina val, exv hur tänkte man när man värvade VÖ istället för exv C Bengtsson? Finns säkert bra anledningar där och då men ändå.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
mr_brasco: fast ska vi verkligen vara ett bottenlag med den budget vi har? Å hur kan det vara så dåligt och oproffsigt. Ser ut som ett riktigt korplag stoe del av tiden. Sedan tycker jag det är bra att ha ett mål
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Robin Ztorken L: Problemet är väll att Modoiter är bland de mest enögda supportrarna? Vi överskattar alltid den trupp vi har. Men tänk efter, vad är det för spelare vi fyllt på med på slutet? Två som AIK inte ville ha kvar, Häggström och Röymark två gnuggade som passade när styrspelet var det som gällde. Ett gäng egna produkter som borde åka och byta så fort pucken närmar sig sargen.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Confusius: Se till att 12, 33 , 17 får noll istid , i framtiden.
Odugliga
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Robin Ztorken L: Tror inte det handlar om oengagemang och nonchalans, vi är för dåliga helt enkelt. För det har sett ut såhär i snart 10 säsonger nu.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Confusius: Detta djävla skitlag kan dom kasta till råttorna.
Vi lägger 1000tals timmar, pengar o engagemang på denna dynga , och vad får vi tillbaka?
Förnedring, oengagemang och nonchalans.
Hoppas uppvaknandet sker i kvalserien till Div !
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Smurfen: Då är du nog lite naiv! Vi var ett bottenlag ifjol, vad hände under sommaren som gjorde att vi borde vara ett topplag i år?

Av 8 backar i truppen är minst 4 galet dåliga defensivt. Våra centrar är mjuka och svaga och där Molin och Ekarv bara besitter offensiva kvaliteter. Dessutom har vi ett gäng alibispelare som Jakobsson, Stål-Lyrenäs, Wahlgren, Röymark etc.

Du kommer ALDRIG vara ett topplag om du inte har en vettig back- och centeruppsättning kompat med en bra målvakt.

Vi har bra ytterforwards och målvakter men en bedrövlig back- och centersida.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Smurfen: Du har rätt och jag är lika bedrövad som du
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: För att grabbarna har ett obefintligt självförtroende, när det där tidiga 1-0 målet kommer är det gonatt tyvärr, maken till gamnackar har jag aldrig sett.
Känns som att det här laget måste vinna 10 matcher i rad för att få upp självförtroendet till normalnivå.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Tycker det är sjukt att med detta lag måste vi titta nedåt för att undvika kval till Div 1 än att få upplevas en minst en åttonde plats å uppåt !!

Jag är nog ensammen om det men jag tycker att vi har på pappret ett lag för femte plats å uppåt , vet att jag nu kommer å få Robin Ztorken på mig !!
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
hk: hur kan de från en ganska bra första period till att göra allt fel?
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Domsjö: Ja du kan skrämma dåliga spelare till att prestera i enstaka matcher här och där, men brist på kvalitet visar sig alltid i längden.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Domsjö: Tycker Carnestad passar slappt som fan också, blev super finnen skadad i tredje eller nått? Såg honom inte.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Domsjö: Fyller inget syfte men känner ändå....DYNGLAG!!!
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: Det har Modo varit i 10 år!
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: fan va kass de är
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
hk: Idag är ju varenda spelare slarvig nå ini h..vete. Den enda som i vanlig ordning är pålitlig är Carnestad.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Djuunaz: Han var tillbaka på back innan och efter, han la senaste passningen på AIK spelare.-
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: Skönt ändå när Arto inte alls fattar hur man kan bli utvisad för en slashing över handen, 90-talet är tillbaka
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
hk: Han spelar som point i PP-upställningen
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Haha fan va mycket personliga dömningar det är
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Djuunaz: Vilken idiotisk publik, buar så ini helvete för att sellgren tar bort en spelare på kroppen
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Domsjö: Varför var Ericsson tillbaka på backplats? Även om det var Sellgren som ställde till det först..
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: Fy fasen vad bedrövligt spel det var nu!!!!
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: haha partisk kommentator
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: ful tackling på hedman
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: Usch vad vi skjunker ihop i boxplay.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: snyggt av röymark å bara stå upp mot tackling men risk att modo får nå lätt emot sig nu
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Haha vafan han ska ju sitta ändå tycker jag
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Blake:
Vad hände?
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
AIK - MODO Hockey 2-1
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
hk: #2 upp i taket!
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: VÄRLDENS BÄSTA FINNE!
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: yeeees viktigt!
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: kul att de inte skapa ett skit. Nu e det jämnt mot hedman
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: uppköpta av Husum Hockey med pengar från Conny Strömberg. Cirkeln är sluten.
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Heyerdal: jadu undra vafan det blir av modo då...
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
kul å se marklund kämpa till sig en utvisning så modo kan få en sista chans. dock aldrig sett modo göra mål när de får börja period med utvisning på utvisningen
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
wolper: undrar hur laget kommer att se ut om det blir div 1 ? J20 laget tro
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Det skulle vara förbjudet att Modo spelar på fredagar eller lördagar , dom förstör ju bara ens helg !!!
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
hk: ja loosa vi denna kan vi verkligen till 100% glömma slutspel. bara bita på naglarna och hoppas på att slippa kval neråt då
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Confusius: Eriksson svingar för kung och fosterland, MISS
Kommentera

Sv: Modo - AIK x2
Blake: Vi vann ju inget då heller
Kommentera

« · 1866188 · »