NuMo: modo sprattlar ju som värsta shl lag, ikv. Visseligen mot ett lagom motiverat motstånd, men skoj att se att man kan prestera lite kvalitet under ngn min per sässong.
{5647}: Tror inte att AJ står och beundrar NHL-tavlan varje dag. Han lever i verkligheten, tack gode gud! Det finns hopp. Blåslampa i röven på hela föreningen. Rör på arslet!!!!!!
NuMo: Ja,vad fasen har hänt? Butler och Skröder i bästa kedjan för kvällen? Det känns fullständigt främmande.
Samtidigt kan jag inte låta bli att älska AJs coaching. Butler har varit bänkad ett par matcher, men gör han en bra match så får han istid. AJ skiter i vad som hpnt tidigare och vad som står på tröjan. Bäst för dagen spelar.
Vi lyckas på ett bra sätt störa deras uppspelsfas i deras zon. Värre blir det när de lyckas komma in i vår zon. Frölunda gör ingen bra match, vi har flyt. Skröder har en bra kväll med sina amerikaner, men framförallt Calle, Emil, Gustav är bra. Victor likaså.
Monno: Ja självklart är det väl lite så. Men kval är kval och tyvärr brukar enkla misstag leda till något som heter allsvenskan och dit hoppas jag verkligen vi inte hamnar.
Dundee: Jag har väldigt svårt att se oss i kvalet jag. Jag förstår ej hur alla kan vara så lugna? Fan fortsätter vi slarva som vi gör varje match kommer vi garanterat åka ur. Är inte ett dugg säker på målvaktssidan heller.
modomille: Jag kan förstå att man vill spela Olofsson som back i pp tack vare hans skott, men han är ju lika dålig i den positionen defensivt som pavel Brendel var ungefär. En mot en när han är back är som ett friläge.
modomille: Ja vi leder ju inte för att vi är bättre. Vi har otrolig tur att det står 1-0 efter första. Tycker faktiskt vi gått ned oss i spelet sista matcherna och det lovar inte gott inför kvalet. Vi måste upp i nivå om man ska göra något bra i kvalet.
Håller med.
Welch behöver som sagt vila, som ni säger. De onödiga utvisningarna är säkerligen också frustration, han får ju den största tyngden på sina axlar.
Modo är bättre än Frölunda denna period. Vi är värda att göra ett mål och slappna av resten. Nu är det nervdaller ändå och då kan vad som helst hända.