modomille: Ja vi leder ju inte för att vi är bättre. Vi har otrolig tur att det står 1-0 efter första. Tycker faktiskt vi gått ned oss i spelet sista matcherna och det lovar inte gott inför kvalet. Vi måste upp i nivå om man ska göra något bra i kvalet.
modomille: Jag kan förstå att man vill spela Olofsson som back i pp tack vare hans skott, men han är ju lika dålig i den positionen defensivt som pavel Brendel var ungefär. En mot en när han är back är som ett friläge.
Dundee: Jag har väldigt svårt att se oss i kvalet jag. Jag förstår ej hur alla kan vara så lugna? Fan fortsätter vi slarva som vi gör varje match kommer vi garanterat åka ur. Är inte ett dugg säker på målvaktssidan heller.
Monno: Ja självklart är det väl lite så. Men kval är kval och tyvärr brukar enkla misstag leda till något som heter allsvenskan och dit hoppas jag verkligen vi inte hamnar.
Vi lyckas på ett bra sätt störa deras uppspelsfas i deras zon. Värre blir det när de lyckas komma in i vår zon. Frölunda gör ingen bra match, vi har flyt. Skröder har en bra kväll med sina amerikaner, men framförallt Calle, Emil, Gustav är bra. Victor likaså.
NuMo: Ja,vad fasen har hänt? Butler och Skröder i bästa kedjan för kvällen? Det känns fullständigt främmande.
Samtidigt kan jag inte låta bli att älska AJs coaching. Butler har varit bänkad ett par matcher, men gör han en bra match så får han istid. AJ skiter i vad som hpnt tidigare och vad som står på tröjan. Bäst för dagen spelar.
{5647}: Tror inte att AJ står och beundrar NHL-tavlan varje dag. Han lever i verkligheten, tack gode gud! Det finns hopp. Blåslampa i röven på hela föreningen. Rör på arslet!!!!!!
NuMo: modo sprattlar ju som värsta shl lag, ikv. Visseligen mot ett lagom motiverat motstånd, men skoj att se att man kan prestera lite kvalitet under ngn min per sässong.
NuMo: Ja det var nog att han försökte lite för mycket. Eller ville för mycket så att säga.
Inte för att jinxa men vi är bra mycket bättre än FHC just nu. Checkar ner dom totalt ibland. Possler gör sin bästa match på evigheter. Lättnad över nytt kontrakt? Och Skröder med Butler är riktigt heta. Skröder som ung igen. För en match iaf. ;-)
Steken84: Det är imponerande att dom gör det borta mot Växjö. Men att vi ska gå om dom har enligt mig varit kört sedan vi lossade matcherna mot just dom som vi skulle vunnit.
Visst finns chansen fortfarande men då ska det nog till ett av dom största mirakel man upplevt.
Växjö kan dra åt helvete!!!!! Man tappar inte 3-0 hemma när man jagar slutspel. Rögle får 2 gratispoäng av domarna mot LHC och får även gratispoäng mot växjö
NuMo: 7 just nu. Men Rögle och Malmö har dubbelmöte. Vi får hålla på Malmö där... Då är det 1p kvar. Förutsatt att vi vinner våra matcher. Och tyvärr är det väl just det vi inte gjort. Så fort vi haft chansen har vi lyckats förlora själva.
LAGUPPSTÄLLNING
Målvakt:
Kanske
Backar:
Knappast:
Forwards:
Tveksamt