Davey85: Ni Brynäsare verkar slå nått rekord i att vara dryga skithögar just nu försöker du du konkurrera med Johannes Hedberg och Zappaholic om titeln drygast och mest osympatiska?
{10595}: Rögle har iaf Sveriges största medstuds i detta slutspel! Vunnit alla förlängningar i hela slutspelet fast man varit rejält tillbaka tryckta, sen målen dom gör, det är ju mål som bara är hiskeligt flyt.
Nä nu hoppas vi att Skellefteå spelar ut sorgebarnet Rögle i finalen, Rögles ryggsäckshockey skall inte få skörda några framgångar
Smurfen: Var med på en 'buss-invasion' till Gävle. Vi var nog 3-4 bussar(typ 4000 personer enligt Löven-sätt att räkna). Fick dock äran att sitta och prata med Britta Häger på nerresan.
Bifogar bild på när Löven stormar Övik, en vagn fyller halva arenan
Bad_Brett: Vår tid kommer vi bygger från grunden till skillnad från dom lag som har byggt sina ekonomiska och sportsliga korthus vilka förr eller senare kommer att rasa.
Gavelo: Oavsett vad man tycker om den klubben (en klubb som jag personligen bryr mig noll om, då Timrå är vår enda riktiga rival) så är jag hyfsat avundsjuk på deras supportrar. Sveper tabellettan och nu snart tabelltvåan. De måste sväva på moln. Hade gärna upplevt det själv.
Smurfen: Brynäs hör hemma i SHL men vissa i Brynäsboken unnar jag inte den framgången jag fattar inte hur man efter att ett år som topplag i HA kan bli så styv i korken och har noll ödmjukhet (Ja jag syftar på Johannes Hedberg i Brynäsboken)
puffe: Om det blir nu Brynäs som lyckas ta steget upp så hade varit häftigt om vi har fått möta dom borta en lördag och vi har gjort en tåg resa = Invasion Gävle !
Det var ju ett tag sen vi ordnade dessa tåg resor ner till Södertälje och Hovet
Koff: Nu visade du bara de positiva inläggen, att dom orkar, så länge 'vi inte vinner är det mutade domare'. Tycker faktiskt synd om de seriösa Brynäs-supportrarna, men dom tittar troligen på matchen i stället.
{5647}: De måste få ut pucken i förstaläget. Men blir spännande i finalen. Känns som Brunäs glidit räkmacka genom hela slutspelet. Ska bli sjukt spännande att se vad Djurgården kan ställa till med. Hade de haft lika bra lag som ifjol tror jag att de hade krossat Brunäs.
modomille: Brynäs är nog fan värre än DIF förra året när det kommer till att gnälla på domarna. Tänk en kommande final serie mellan Brynäs och DIF twitter kommer ju explodera
En fet eloge till Bik som verkligen testar oss, grym säsong av dom med tanke på starten, ödmuk Hall oxå i den situationen måste jag ändå säga 😊👍