1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530909 inlägg · 4122 ämnen

MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag tycker Adam är klockren, han har koll på detaljer, statistik och data mer än någon annan ioch därför tycker jag han kompletterar det andra f.d hockeyspelarna/experterna perfekt.

dempa: Jag är inte så intresserad av tifon eller hur högt olika klackar sjunger. Men noterade att ni hade problem att sälja biljetter...hmm.

dempa: Vi spar oss till finalen fattar du väl ;)

OveJärnkrok: Hanviken har bättre tifo än det här
Uppladdat:

500x0-screenshot20250320192149instagram.jpg

SPOODI: Tikka hade lätt gått in i Modo.

{5647}: Vad menar du Tikka är topp 10 i ligan?!

Aha vi pratade om bra spelare inte högst lön

MODOladetr: Tycker det mest var vi som tappade fokus. Är inte överdrivet imponerad över HV, men kopiöst förvånad över att Ranta spelar.
Det är ju inte ens de bra spelarna i HV som producerat.

Anki73: Ikväll blir det BIK mot IKO. Fortsätter se HA som jag tycker är sjukt mycket roligare.

Slog på lite tidigt och fick se en studio med Adam Johansson. Tänker som Jonas Sjöstedt när jag ser honom i de där sammanhangen.
När jag hör Adam prata om hockey i ett seriöst sammanhang kommer jag att tänka på ett flaskskepp. Hur kom han in dit egentligen

Anki73: Ja vi får ta en Ipren och hålla tummarna:)

Anki73: Ja vi får ta en Ipren och hålla tummarna:)

mattias - 74: Fanns dom som hävdade att han inte skulle duga till i SHL när han diskuterades för 1-2 säsonger sedan. :D

Keriksson:

Zucarello gjorde fö sitt 100 mål för Minnesota i natt i hemmamatchen mot Kings.

Rallarn: Så kul att Norrland dominerar i SHL. Visst inte kanske Modo just i år men Löven vill jag ALDRIG ha upp. Grislag, dryga fans (finns några trevliga undantag såklart som hänger här ibland)
Låt oss klara HV nu så får Fredrik Forsberg möta sitt gamla lag nästa säsong.

Thors 22: sjukt ful, slår ju inte ens efter pucken utan medvetet upp i ansiktet

Keriksson: Usla domare ger matchen till Löven. Fyra stycken missar en hög klubba som ger blodvite och löven får avgöra…

Keriksson: Kul med ganska oförutsägbara kvartsfinaler i SHL, om någon ens bryr sej. Men inga lag går säkra inför kvarten.

Keriksson: Domarna missar en 2+2 och det blir 3-2 till Löven direkt efter, är väl egentligen mer matchavgörande om något.

Keriksson: Kalmar får två utvisningar när SSK är lika mycket med i gruffet som Kalmar.. Domarnivån i sverige är så otroligt skum ibland.

dempa: Äcklig filming av Löven som gav AIK utv. med 3 min kvar.
Låt oss slippa möta det där laget för SHL kommer de aldrig nå.

Örebro ute, bra så får de inga mer intäkter i år.

Det här med att vända 0-3 matcher, det håller Stjernen på att göra i Norska nedflyttningskvalet, mot Comet Halden. I sjunde avgörande matchen leder man med 6-3 med en period kvar. Perra Johnsson har hoppat in som tränare och håller alltså på att rädda kvar Fredrikstadsgänget.

modomille: omg ,jantelagens antinegation!

Zource:
Låser tråden tillfälligt så ni bara kan använda matchtråden

modomille: Han har nog i princip blivit tvingad att ge sitt allt för Modo, om han ska spela. Annars kan han packa väskorna och dra!

Sigge: Nej då. Norrlandskustens pärla 🤌

modomille: Förstod att Karlin skulle bli förblindad av några bra offensiva räder… han uträttade ju ingenting. Det här kommer han få äta upp.

{10015}: Våra danskar ska trycka in den bakom Dichow!

Det där lät lite fel, men ni förstår poängen!

{10015}: Ranta från start upp till bevis då.

Sigge: Ingen Borgström som tur är. Dichow står idag. Kommer säkerligen vara bättre än Alnefelt, vi kunde ju inte göra mål mot honom senast.

Sigge: Du har aldrig varit i Bjästa, Järved, Husum, Bredbyn, Domsjö och Mellansel märker jag

Olli Nomadinen : Timrå kan vara den sorgligaste hålan i mannaminne

Olli Nomadinen : Stanken från er lilla håla får mig alltid att stampa på gaspedalen så jag kommer förbi illa kvickt.

{10884}: Östrand är en fin fabrik, en sevärdhet. Som Domsjöfabriken fast bättre. Lite som allt annat i Timrå jämfört med dövik

Från Hörnefors: Fler råttor i omklädningsrummet än oss, fler fall som gått till kronofogden, flera supportrar som aldrig upplevt ett SM-guld osv

{10884}: Snart äter Frölunda upp dom i 4 raka. Sen är det hej då till 2/3 av förstakedjan.

JonteD: Så jäkla mycket östrands troll i vår bok just nu. Finns det inget roligare att göra i fabriken på söndagar?

SPOODI: Dom har mer grus som dom kan lotta ut.

Från Hörnefors: Jaja sköt om er i HA!!!!😎

jonsson: Hemma i Ö-vik o hälsar på mina gamla föräldrar. kväll är jag på plats i arenan. Nu med min dotter. Sist jag var på plats vann MoDo mot Brynäs med 2-1. Innan dess såg jag MoDo i arenan, förra säsongen, då tikarna fick storstryk. Jag vill se en stabil insats där vi vinner övertygande utan problem. Det är väl inte för mycket begärt?

Dwight: Och vad bra det går

Dwight: Vi har en sportchef, ni har en sportkeps

JonteD: Det där frågan om du är schizofren var bara en lite skämtsam kommentar, för du här lite längre ner kommenterar dig själv med "Vi vill ju ha derbyn de vet du!!!?????"

Olli Nomadinen : Vi har dubbelt så stort eget kapital.

{10015}:
A Blomqvist gick precis förbi mitt hus med en gigantisk godispåse från hemmakväll. Risk att han blir sockerspeedad ikväll.

Olli Nomadinen : Rikare på vadå? Ska vi börja med min pappa är bättre än din pappa?

JonathanF: Ett HV-konto som skrev det med att citera någon annan källa.

SPOODI: Vi är rikare än er

Sigge: Tyckte också Ranta kom in med bra energi i offensiv men han fick ju också aldrig en start i egenzon. Har hellre en LP som gör jobbet lite i det tysta än en Ranta som inte gör öht.

Men tror Lucas sitter extra idag eftersom Ranta fick mer speltid sista två perioderna

Från Hörnefors: Nä men varför bemöta uppmuntran med skällsord!!! Inte schysst!! Men då om de e så då hoppas jag att HV vinner hela klabbet!!!!!!!!🤬🤬

JonteD: Hahah men jag driver ju lika mycket med dig som du driver med oss. Make love not war osv. Sug och svälj trevlig kväll

JonteD: Lättstött och schizofren?

« · 2843215 · »