Blake: Bra Blake, tror nog att MoDo köttar ihop ett topplag. Vilka som är med är dock det stora mysteriet under vår, sommar och höst. Blake & George är ju med på barmarksträningen i Ö-vik i alla fall!
Jag både tror och hoppas att ni gör en snabb återkomst till SHL. Ni har en grundstomme i form av en mycket stark ekonomi, vilket i långa loppet är den avgörande faktorn för att en klubb ska lyckas.
Se till att göra en håll käften säsong så ses vi igen säsongen 26/27 i fyra kokande derbyn.
Costanza: Hade mentalt förberett mig för det. Det är långtifrån förra uttåget. Minns att jag sprang ut och sulade iväg diverse grejer den gången, haha.
Har redan gillat/köpt läget och det ska bli skönt med ledigt nu.
Men jag vet några som har sjukt mycket att göra här direkt med all rätt, om de nu alla ska vara kvar det vill säga.
Aljd: Ikväll åker ett smålandslag ur allsvenskan. Alltid kul att se game 7 när ens lag inte är inblandat. Sen ska Hudik upp! Kan acceptera Sundsvall hockey men de lär inte gå upp. Hoppas vi slipper Troja bara eller Bröderna.
Smurfen: Märkligt att jag inte är mer sur. Tycker ändå att MoDo är större än ligan vi ska snubbla upp till för att få löjliga TV-pengar som sen halvfigurer och B-lirare sen ska få ner i fickan. Nä, underhållning för den trogna röda väggen och gänget på sittplats och i restaurangen gäller och går före.
Greenwolper: Det finns ändå två sidor av myntet. Å ena sidan tycker jag att Öhlund, samt Fredrik Rönnberg är katastrofala domare med ofattbara felbedömningar i en så pass viktig matchserie. Å andra sidan så bidrar inte hatet till att locka till oss fler domare, så i slutändan kan hatet leda till att kvaliteten blir ännu sämre. Thorsbrink däremot har gjort alldeles för dåliga bedömningar under lång tid, så han får skylla sig själv att det till slut kommer kritik.
Thors 22: ja fel att hota men om de inte varit så hvkorrupta kanske de fått mindre skit. Speciellt när de inte kan erkänna att de dömt fördelaktigt för hv🤬 förutom igår då när han sats under press kunde de erkänna en sak iallafall. Skojsigt att de inte gjort nå feldömningar på hv. Lukta unket de
Thors 22: skit ska skit ha. Hade de varit valde hyffsade på sitt jobb hade de inte fått hat i samma utsträckning. Några stolpskott finns det alltid. Men om de höjer sina egna prestationer försvinner hatet
Att det finns många idioter i samhället och runt hockeyn vet vi. Att en del av dessa galningar hotar politiker, tjänstemän och i det här fallet domare vet vi oxå och det är ett helt förkastligt beteende. Men när en domarbas går ut och "larmar" om det vet vi även att han vill ta bort strålkastaren från det faktum att hans domare dömt sanslöst dåligt i en viktig matchserie där de genom sin nonchalans påverkat resultatet. www.expressen.se/sport/hockey/shl/domarcheferna-slar-larm-flera-mordhot-under-slutspelet/
{9742}: Gjorde nyss ett logiktest för ett IT-jobb i Stockholm. Fick 5/10p måste ha varit JanneG som jävlas inför säsongen! Hatar dessa jävla figurer och cirklar!
Tarasov: HV har ett gäng filurer som lyft sej rejält i kvalserien. I MoDo har de flesta sänkt sej. Det är väl nu OP måste in och avgöra igen då, när ingen annan verkar vilja bli hjälte. Sjukt att så många NAMN inte verkar vilja vara med när det behövs som mest. Släpp sargen i morgon och VINN, oavsett om Engsund fortsatt får frikort av domarna
0tto: du som Timråit borde visa lite mer tanke och hjärta för Norrland och att tappa ner Modo kommer skada hockeyn i Norrland och därför vara spydig i Modo forum känns rätt onödigt.
Keriksson: Det värsta är ju att alla vet exakt vilken kvalitet man får i honom så alla sportchefer kommer att erbjuda honom ett flerårskontrakt och då lär vi aldrig få se honom i MoDo tröjan igen.
JonathanF: Ja, det där med bussåkandet är kanske så charmigt men de har åkt en del buss i år också till Luleå Skellefteå, Gävle, Leksand, Örebro och såklart Timrå.
Keriksson: Om man tar familjesituationen i beaktning så är det inte optimalt att åka buss ned till Kalmar istället för att åka ned med flyg. Tror han kommer få 200K i Frölunda och då kan han ta färjan till familjen i Fredrikshamn.
Nu finns köpkraft