puffe: Skulla aldrig anlita en advokat, mäklare eller revisor som heter Sonny. Det ligger något i ser där. Sonny Ronny Jonny är killar som håller på med bilvård alternativ säljer begagnade däck på Marketplace. Plus om dom har en förkärlek till svärd och exotiska knivar och tribal-tattueringar
Gewe: Har sett en dokumentär kring detta. Donnie Brasco heter väl filmen, där en polis ska infiltrera maffian. Vill inte spoila, men är tveksam till att det hjälpte där och då..
puffe: sant , Spelade tennis en gång och en kärring sprang runt och skrek Ricky. Till slut blev jag sur å frågade vad hon ville ? ?Inget jag ropar efter min hund ? sen dess är sett katter dom gäller
{6870}: Ja och det roliga i det hela är att du inte behöver förklara mer än det du skrev för att jag och nog dom flesta andra här vet vad dom namnen nuförtiden är🙄
Costanza: På tal om värvningar hoppas jag det blir två centrar istället för en center och en ytter som Hinken sa i Nedsläpp MoDo. Annars är det nog en försvagad centersida från förra året så länge inte TJ och LP tar steget som jag hoppas.
{10015}: har ej lyssnat så vet ej exakt vad som sades men. Frågan är ju vad de kan lyckas hitta, kan bli svårt men vill också ha 2 centrar. Om ej kommer Sam centra andralinaline med Woods och Aagaard, sen ny 1a center, sen får Niederbach, EJK, AP och TJ slåss om resten?
Elysium: Men vad är det för skitutvismingar Mora och BIK åkte på nu under semifinalerna? Nu hålls morakillens klubba i rätt länge. Han trycker till för att få tillbaka den och åker ut för det. Sjukt löjligt
JoJo2613: Tänkt på Yetman som ersättare till Dickie ihop med Woods Aagaard. Men Hinken gav besked i podden idag att det är från SHL, AHL och NHL men kommer värva resterande. Tyder på viss kvalitet ändå
Olle Liss, haha! Spelaren som åker minst skridskor i svensk ishockey men ändå klarar sig kvar för att han har en bössa. Tänkte på det förra matchen då han knappt var andfådd vid intervjun.
{10595}: Med tanke på att vi inte har en oändligt stor plånbok så tar jag hellre typ Alba, Bakke Olsen etc istället för nån avdankad tredjelina-lirare i något SHL-lag som ersättare för t ex Walli.
{10522}: Ingen har påstått att vi tappar någon i Anze Kopitars klass!
I mina ögon fanns det två spelare vi absolut inte fick tappa i bygget mot ett stabilt SHL-lag, och det var Dickinson och Lassi! Nu behöver vi 2 nya centrar, där den ene bör vara i Dickinson-klass, och den andre ännu bättre. Kommer att bli grymt svårt.
Och hur mycket du och JFK än försöker förminska Josh´s betydelse, så biter det inte på mig
www.dn.se/insidan/pojkar-som-fatt-y-namn-hamnar-oftare-i-kriminalitet/