{5647}: Från det ena till det andra. I massor av år var det Paddan som hade överlägset flest inlägg på Hockeysnacket. Han har tyvärr slutat skriva här, så nu har han passerats av mig, Huge och Mattias-74 och nyligen även av dig. Grattis, JFK!
Sven.Savage: Vore kul om du hade en lista med kvalitet i stället för kvantitet också, men svårare att få fram såklart :) Då hade Icing-Ove a.k.a. allt möjligt dominerat
Sven.Savage: Tja Paddan gjorde come back tidigare i år men tyvärr skrev han bara ett inlägg. Jag hade hoppats på mer... Kanske borde starta en swish :-)
Jan-Erik : Frågan är om vi kan locka tillbaka honom på samma sätt som vi provocerade tillbaka Frisco. Om någon kan ta reda på vilket nummer han hade så borde vi kunna tagga honom på samma sätt:
Bad_Brett: numret är ju lätt att få fram. På hockeysnack.com presentationssidan har Paddan ju skrivit sitt namn och lär inte finnas andra i distriktet eftersom efternamnet är ganska ovanligt. Hur tänkte du tagga honom?
Bad_Brett: Gillar alla här på forumet, Brett. Jag kanske är tokig. Gänget här vill att vi vinner matcher och planerar för en resa till Karlstad och finalen som väntar mellan MoDo och FBK under våren.
Dexter : Vad hette den där kommunpolitikern som försökte dra igäng ett drev mot den nya arenan? Kändes lite smått korrupt att låtsas vara en vanlig hockeysupporter.
Costanza: Shinzawai var väldigt trevlig, vi såg rätt många matcher ihop runt 2007-2010. Bästa minnet var när han ställde sig upp och skanderade "SÄMRE ÄN SUNDSVALL! SÄMRE ÄN SUNDSVALL!" när vi ledde med 4-0 i Scaniarinken. Höll på att bli tumult.
Tror Shinzawai tog avstånd från mig på grund av mitt klimatförnekeri, precis som många andra.
Bad_Brett: Anteckningar från första perioden: J20 spelar fan på en högre nivå. Tror LP var inne 4 eller 5 gånger den här perioden, och fick täcka upp hemåt 99,9% av den tiden. Fick dock ett friläge som han sumpade med ett sånt juniorigt mellan-benen avslut.
Skottkartan denna match var verkligen ingen höjdare, det såg bättre ut än vad det var.