Varför är herr Forsberg med i all reklam, lek och fjant program som existerar på tv? Extremt bekräftelse behov eller vad fan är det frågan om ? Skaplig sell out haha. Nä tacka vet jag Sundin, Lidström och grabbarna som inte horar ut sig i media så fort nån viftar med en sedelbunt.
Costanza: 80 kr? Vilket ocker! Minns när jag började gå ut 2004... då fanns det ett ställe i Stockholm som sålde 6:or för 40 kr: Rom & Cola, Screwdriver eller Gin & Tonic.
BurkLeffe: JonteD är inte dum. Vi får börja hålla med varann mera. Han kan ju börja med att släppa in oss på TIK-forumet. Chicken-TIK orkar inte med lite debatt! ;-)
Costanza: Ja det tycker jag. Jag är bannad där till år 292277026596 bara för att jag kan hockey. JonteD är väldigt arg på mig, jag kan inte förstå varför.
Costanza: 0 kronors avsugningar och iranska bomber. Jag ÄR det nya svenskläraret!
Däremot hade du behövt en syo-konsulent för några år sen, flytt ner till Göteborg så ska jag peppa dig så du kan få jobb som dikesskyfflare i Småland hos Puffe3
jonsson: 4000 motiverade får vi hoppas, men AIK är ett kul lag att möta som jag sagt. Blir tufft in på mållinjen. Vinner vi inte så är AIK bättre. Det tar jag med mig-
SPOODI: Ja, bara en sån sak att powerbreak kommer med 2 minuter kvar av perioden. Oerhört målvaktsingripande vid kvitteringen, sånt uppskattas, fast synd med Kalmarledning nu
SpecterV2: Nån gång kommer det ju ske. Särskilt när resultatet inte riktigt speglar spelet. Tror inte AIK kommer vända mot Modo, däremot Leksand kan nog vända mot HV. Men nu snackar jag väldigt hypotetiska scenarion
BurkLeffe: Du är snart i topptrim igen när du umgås med oss. Vaknar man upp på morgonen och säger MoDo Hockey så får man rutor på magen. Jag har en ruta nu direkt. Vi kan det här..
Lite imponerande ändå att SSK pressar Kalmar så mycket som dom gör när dom också saknar två viktiga forwards i Ashton och Engarås. Om dom går vidare här så tror jag absolut att dom kan störa löven.
Match mot MoDo är det bästa. Heja, heja, heja MoDo.
www.youtube.com/watch?v=IvDSdCA-Los