Zource: Förstår inte ens varför. Man får inte tackla en målvakt, men han gick efter pucken och såg nog inte att det var en målvakt i vägen förrän alldeles för sent. Det räcker med en tvåa i matchen tycker jag.
Zource: Förutsatt att vi spelar HA 26/27, skulle en Linus Widell för en lägre lön kunna vara intressant ? Gammal men levererar, inte den bästa i försvaret så han behöver en defensivt stark center. Tänker mig en 3:e kedja med Olofsson, Caderoth, Widell
Detta är ju bara spekulativt och kommer givetvis inte ske, men ändå, Tankar?
Gavelo: Han är en alldeles för speciell person. Han tar nog rätt mycket plats och mycket skulle nog behöva anpassas efter honom. Dessutom är det nog rätt mycket frun som styr där och Niederbach-incidenten ligger nog oss i fatet om vi skulle vara intresserade. Något jag inte tror att vi är.
Nog syns det att han börjar bli till åren, men i sitt prime en spelare som var alldeles för bra för HA.
modomille: Är det Lundin igen? Hur djävla dålig är han på att hålla koll på de svartvita? Nästan ingen annan krockar med dem, men Lundin lyckas alltså göra det igen.
Willow: Det är anmärkningsvärt faktiskt. Att linjedomaren står vid blålinjen torde inte vara någon överraskning. I det förra fallet kunde man åtminstone intala sig att han hade blicken på pucken och inte lade märke till domarens åkriktning.
Lite märkligt att Hank fick ett lika hårt straff. Tycker Lundins förseelse är mycket farligare.
mattias - 74: Det är ändå märkligt av TV4 I en så speciell match som match 7 gräver längst ned i botten på lådan. Petter och Adam. Sämre kan det inte bli.
Willow: ” Brynäsfansen är stolta över att man lät bli de Haan som var på Alcens bord.”
Ungefär som Hinken lät bli den betydligt bättre D’Astous då?… Ditt Brynäs hat är pinsamt JFK.. Hur var det nu, Silfverberg var slut och Olofsson var en betydligt bättre värvning?… Vore jag du skulle jag vara väldigt tyst att någonsin yttra något om Brynäs igen. Har man farit runt med väldigt hög ton och profil och precis allt slår åt andra hållet blir det lätt pinsamt 😂
Willow: Enligt Expressens uppgifter ser den hårt arbetande forwarden Emil Alba inte ut att bli kvar. Där finns intresse både från Finland och Modo, men Alba har ännu inte fattat något beslut kring framtiden.