Costanza: SPOODI har gjort mej som parias härinne(med falksheter) så tackar alla trevliga MoDoiter jag mött genom åren. Många kul konversationer, men när man blir uthängd som senil mm, blir man less. Kommer alltid älska MoDo, men inte SPOODI.
Nu har jag ju raderat ett antal inlägg här i den lilla fylledebatten (om ni var full eller inte spelar ingen roll.) Personangrepp! Varför i helv...håller ni på på med det, det gäller alla. Duger inte era egna argument? Losers! Varenda en som kör personangrepp är en direkt loser. kan det vara så svårt att begripa?
Försökte köra skoter i fyllan men klarade inte av att dra i startsnöret utan att ramla. Det var ju tur. Alla porrtidningar jag stulit från huset vi kom ifrån en mil upp i skogen ramlade dock ur. Ingen av de andra märkte det som tur var så jag skopade upp dem igen innanför jackan. De var ännu fullare. En stark en, drog igång skotern så jag körde lika förbannat 19 år gammal. Rakt genom skogen gick det i en mil, hit och dit, trots att jag var dit och hit. Porrtidningarna jag hittat var det viktiga. femhundra meter raksträcka på slutet på skogsbilväg ökade jag fatren till 120. Bromsade där jag tyckte det passade innan vägen tog slut. missade med kanske femtio meter. Vettefan hur det slutade så lyckligt.
Det var ute i de djupa skogarna när jag själv knappt hade fått hår på puben. Du är snart ikapp mig. Ja, nu var det ju typ 40 år sen och det var en annan lag där ute där det var en annan lag.
Men som du säger. Köra i fyllan speciellt bland folk. Det är otroligt imponerande.