Zource: Luleå gjorde en Modo och slog undan benen på sig själv genom att ta 2 matchstraff och en hel hög med helt meningslösa utvisningar för att man inte kunde kontrollera sina känslor. Hoppas Modo lärt sig läxan.
Kulltorp: Varför ska nån vilja ha TIK i hockeysverige? Ni vinner ju aldrig. Ni framstår som rätt dumma i huvudet. Kreativ kanske ni blir med kokain. Heja Sundsvall!
modomille: Det där är en lögn, alternativt ett skrivfel. Lukas har kontrakt till 30 juni 2026.
Det finns inga uppgifter någonstans i Finska eller svenska databaser eller andra källor som säger annat, förutom just den texten du hänvisar till, som för övrigt aldrig har bekräftas eller följts upp efter att den skrevs.
Zource: Härligt! Berätta, eller kan jag kanske kika själv trots att jag är livstidsavstängd där. Ah, nu fattar jag. Lilla TIK börjar få lite panik. Synd dock att JonteD och Tom Topp saknar ryggrad och blir idioter.
modomille: Faan att det blivit tennissiffror nu, 2-6, 2-6. Har Janne G ett bättre racket eller kan MoDo få Janne G att löpa sig trött. 2 matcher kvar. Bästa lag vinner.
mattias - 74: En fördel är att nu kan ni börja om med blankt papper, bygga upp en ekonomi och en stomme av unga talanger som blir ryggraden i föreningen, får ni behålla Hedberg så har ni mycket vunnit där, en oerhört kompetent tränare.
Bad_Brett: Det hade varit spännande. Vi får hoppas att Hinken kan lyckas locka hem Wernblom, men risken är att han testar SHL och han lär inte sakna anbud.
Hallin bör vara helt given nästa säsong, där finns det hög potential från backplats, men skulle vara skönt att landa en riktigt offensiv klassback om vi spelar kvar i Ha
Zource: Janne G är en stor individ, klart han också varit frustrerad över gårdagen, den blev inte som vi vill ha det, osv och nu skrev han ett fint "tack för att jag får va här" och det är full respekt för hans bidrag i den här boken, han förgyller med allt annat än retsamma lillebrorsor (och som vanligt minus en och annan vettig).
Jag har försökt trösta mig hela dagen med att Leksand är ur SHL, pank och slut. Nästa säsong KAN det ändå finnas ett halmstrå med. För oss alltså, och alla andra.
Shit va ont i ryggen jag har - nån som har numret till Thorsten Flinck??