knaskamilla:
Jag visste inte att det var en tävling, det här med hur länge man promenerat.
... så är det skönt att promenera i det härliga vädret. Härliga två timmar, jag har inte ens brytt mig i att jag missat F1 från Monaco.
Varning till ni andra, Frisco halshugger er om ni berättar hur det gick i någon annan bok än motorboken. Catfish?
Frisco:
Nog för att jag är gudomlig, men några tecken i skyn är jag inte ansvarig för.
Kaxigt att åka limo som flygtaxi förresten. Sist kvar i bilen, chaffisen klev ur och öppnade dörren och gav mig väskorna. Tjejen som bor granne såg lite impad ut då hon såg det hela. Undra om hon blev lika impad av att jag tappade ryggsäcken när jag skulle in genom ytterdörren och över all post?
Frisco:
Vilket bekymmer min hemresa verkar ha vållat er. Bara för att man åkt på jobbet och skrivit lite reseräkningar, varit och handlat och svängt förbi farsan och hört sig för hur de hade det i New York, istället för att rapportera hemkomsten här på HS.
Men nu kan ni alla andas ut. Jag är hemma, vid god vigör och jag har faktiskt lyckats klämma en öl.
Jag både älskar och hatar folk som inte låser sina trådlösa nätverk. Ur en ren säkerhetsmässig synvinkel är de klåpare och idioter. Ur "Poffa surfar gratis"-synvinkeln så kan jag bara vara glad.
Men att stora företag inte låser sina trådlösa nätverk är häpnadsväckande.
Äh, låt mig nu får vara stolt över att jag varit ambitiös idag. Jag behöver inte vinna över dig i det, det räcker att jag hade rätt om hur många länder som är direktkvalificerade till ESC-finalen. =)