Bad_Brett: Gillar alla här på forumet, Brett. Jag kanske är tokig. Gänget här vill att vi vinner matcher och planerar för en resa till Karlstad och finalen som väntar mellan MoDo och FBK under våren.
Dexter : Vad hette den där kommunpolitikern som försökte dra igäng ett drev mot den nya arenan? Kändes lite smått korrupt att låtsas vara en vanlig hockeysupporter.
Costanza: Shinzawai var väldigt trevlig, vi såg rätt många matcher ihop runt 2007-2010. Bästa minnet var när han ställde sig upp och skanderade "SÄMRE ÄN SUNDSVALL! SÄMRE ÄN SUNDSVALL!" när vi ledde med 4-0 i Scaniarinken. Höll på att bli tumult.
Tror Shinzawai tog avstånd från mig på grund av mitt klimatförnekeri, precis som många andra.
Bad_Brett: Anteckningar från första perioden: J20 spelar fan på en högre nivå. Tror LP var inne 4 eller 5 gånger den här perioden, och fick täcka upp hemåt 99,9% av den tiden. Fick dock ett friläge som han sumpade med ett sånt juniorigt mellan-benen avslut.
dempa: Kommer ihåg Hawerchuck, Frisco99, Mikjo nånting. Även den evigt långa sillytråden där första inlägget nämnde en österrikare som hette Oliver som troligaste tillskott.