65selander:
Lämnar du in papperskvitton elektroniskt via VPN-uppkopplingen också? Just den biten är inte riktigt så enkel för min del.
65selander:
Med tanke på att jag åker tillbaka till Nyköping på måndag morgon med fakiren (avgång 05.55) så är det liksom inget alternativ. Hade jag kunnat åka till jobbet på måndag hade jag ju skrivit reseräkningarna då också.
65selander:
Du kommer förlora den här diskussionen. Varför? Jo, för att jag kör VPN mot jobbet, men jag kommer vara på utejobb fram till midsommar. Något som gör att jag MÅSTE lämna in kvittona nu. Catfish?
65selander:
Varför krångla till det med posten och en massa sånt då jag kan åka in en timme (betald övertid) och få det gjort i en paketlösning? Du skall krångla till det så, bara för att få använda en massa coola datorlösningar.
Du vet, jag kan också VPN:a, jag kan skicka allt med post om jag vill. Men varför då det blir mer arbete än att åka dit och göra det på plats?
knaskamilla:
Det beror väl på hur upphetsande du tycker stånd och massor med människor är.
knaskamilla:
Hela torget var ju fullt av dem. Dessutom var det stånd utefter Storgatan...
Trådbyte för lite sammhällsinformation. Jag beger mig nu ut på vägarna, vill alla luspudlar, pensionärer och sopiga bilförare hålla sig hemma? Tack!
Shuffle up, and deal...
Salle:
Äsch, det håller jag på att ta igen nu. Har redan spelat in 7$ på Ladbrokes. Det man förlorar på gungorna tar man igen mångfalt på karusellerna.
Paddan:
Själv slutade jag på Ladbrokes medans det gick bra, slog upp en Jäger+Red Bull och tänkte sätta mig och se på en film på datorn. Jag vet bara inte om jag skall se xXx 2 eller Million dollar baby. Beslut, beslut, beslut...
scim:
Nej, egentligen inte. Men eftersom xXx 1 gick att se så tänkte jag väl enfaldigt nog att xXx 2 också skulle gå att göra det. Men jag bedrog mig, å det grövsta.
knaskamilla:
Det är med andra ord ditt fel att jag slösat bort 45 minuter av min dyrbara tid. Damn you, Seinfeld.
knaskamilla:
Nej, det var ett sämre förslag. Jag står fast vid att det är ditt fel.
Frisco:
Jag kan lugna er alla med att hon kommit fram välbehållen. :-)
Frisco:
Rapporterna förtäljer rinte hur dessa stackare klarade sig.
Frisco:
Men det kan bli, nu när koffein i stora mängder skall anses som dopning. Tolv koppar kaffe skulle visst vara normalmåttet för att man skulle kunna hamna i riskzonen. Undra hur mycket Portello som behövs för att komma upp i det? 20-30 liter?
Läge för Portello att skaffa en sådan?
"1. Färdbroms bromskraftfördelning, fram, bromsverkan ojämn.
2. Motor, oljeläckage.
3. Bromsrör, bak vänster, läckage.
4. Lastkännande ventil, läckage.
5. Hjullager, bak höger, glappt."